X - MAS

11.05.2020
Motto:Ty jsi mě vyvedl z života matky, chovals mě v bezpečí u jejích prsou.Na tebe jsem odkázán už z lůna, z života mé matky ty jsi můj Bůh.Nebuď mi vzdálen, blízko je soužení, na pomoc nikoho nemám!

PARADIGMA X

Nejvyšší poznání je velmi komplikované, a nelze ho jenom tak předat pouhými několika málo slovy, která zde Bohu-žel selhávají, nicméně se o to alespoň částečně pokusím.... Je potřeba si uvědomit, že náš mozek ukládá každou vteřinu miliardy dat... A díky tomu jsou nejlepší pro pochopení a příměr mnou často používané krátké videoklipy. Pokaždé když se k nim vrátíme zpět zjistíme, že emoce, které vyvolává jsou zcela odlišné a nálada se mění v závislosti na prožitcích dne potažmo života... To si snad dokáže každý z vás alespoň trochu představit... Jenomže ono je to ještě složitější, musíte pochopit, že videoklip vlastně neexistuje... Je to jenom tok vlnění, který dopadá na vaše senzory, kterými jsou v tomto případě vaše oči a uši. Proto neexistují dva lidé na planetě, kteří by viděli jeden videoklip stejně... A to proto, že finálním producentem je každý ze sedmi miliard mozků. Asi je jasné, že na základním sdělení se asi shodneme, ALe každý videoklip obsahuje řeku podprahových informací, a tak rozhoduje práh nevědomí... Jenže nebudete mít NIKDY možnost to s někým porovnat, snad jen v rovině líbí nelíbí... Píseň vzbuzuje hněv jednomu a druhému zaplní srdce láskou... Pokud však pomocí nějaké techniky opustíte MATRIX z počátku je to pro pochopení ještě složitější, krátkodobé můžou fungovat třeba nějaké drogy, kdy opustíte hranice času a prostoru... Pochopíte totiž, že tak jako neexistuje videoklip neexistuje nic jiného především čas prostor a věci v něm jsou to pouze sekvenované vibrace kolem našeho mozku a jeho senzorů, kterými jsou zrak , sluch,čich, hmat. Neexistují barvy jenom látky odrážející určitou část světelného spektra, tedy vlnění... A tak svět kolem sebe sama vnímá každý jedinec jinak... Pomoci v tomto pochopení vám může paradoxně krátké video v sekci slovníček pojmů... Oddíl Halucinace Takže, když jsem si uvědomil, že svět kolem nás neexistuje, přestal jsem být jeho zákony limitován a poprvé odhalil svobodu Ducha, který má moc tvořit svět kolem sebe. Jenže pro zbytek světa jsem se stal nepochopitelným, včetně svých nejbližších... Takové lidi má systém potřebu izolovat a tak přišlo turné po blázincich. Paradigmatu X rozumí totiž jenom tzv. blázni a vědci, teoretičtí fyzici, kde by se mnohdy mohlo použít rovnítko... A ve chvíli kdy z rovnice odstraníte čas dochází pro laika k psychotické poruše.... Dlouhou předlouhou cestou jsem kráčel ve snaze nalézt rovnováhu mezi dvěma světy, až jsem své srdce otevřel Bohu a ten mi ukázal cestu ke zdrojovému kódu Matrixu, a řekl mi jak zničit past, kteroužto matematika označuje jako nekonečno... Tou pastí bylo Unity in Infinity ❤️ Nyní jsem díry v kódu mohl ukázat už více lidem a vy, co teď právě ještě máte trpělivost číst tyto řádky jste toho živoucím důkazem.... Zdrojový kód tvořený jedničkami a nulami stačilo rozrušit vhodně umístěnými dvojkami... A změna se začala odehrávat okamžitě a nyní má tak každý z vás možnost stát se tvůrcem svého života, pokud své srdce otevřel Bohu... Jinak hrozí Damoklův meč blázinců každému kdo se o podobný kousek pokusí... ALe žádný strach vložením unikátního kódu 11:11 vzniklo děr jako v ementálu a cesta je tak volná pro každého, kdo se s Bohem ruku v ruce rozhodne kráčet za hlasem svého tlukoucího srdce... Je mi jasné, že nejužší ze všech čest není pro všechny ALe každý z vás se může stát zářícím majákem pro ostatní... Včera se mě jeden z mnoha čtenářů ptal jak má chápat trojjedinost Boží... Vysvětlil jsem mu to na principu vody, nikoho nepřekvapí že existuje v pevném tekutém a páry skupenství a že sněhové vločky jsou tak odlišné a přesto dopadají na všechny stejně takže slavme pokud se jich v květnu dočkáme... Vždy s Bohem váš

ADAM LEWENSTEIN 😎🙏♥️


PORTA APOSTOLORUM

Dnešní Porta Apostolorum půjde napříč dobou, žánry i interprety, nicméně se přidržíme již dříve zmiňovaného čísla devět...Hezkou zábavu ADAM ❤️



Děkuji vám za okamžité interakce prostřednictvím sociálních sítí zejména Instagramu a Facebooku, vážím si moc každého nového sledujícího....

Díky 💖💖💖 moc...
@skrzeploty
Skrze ploty Blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky