W.I.R.

01.02.2020

Kapitola 13

Motto: Jestliže v životě najdeš cestu bez překážek, určitě nikam nevede...

EXKURZE DO HISTORIE

Před několika dny mě Avast kterým je vybaven Můj mobilní telefon značky Huawei informoval, že pronikl nový nebezpečný wirus a že doporučuje odstranění potencionálně nebezpečných souborů. Rovnou mi je vyhledal, inu zlaté české ručičky. Něco jako Krteček a Pandemie... ALe proto jsem si tu značku vybral, abych mohl kdykoliv pohotově aktivovat CORONArní jednotky, které budou zachraňovat srdce, jak je z jejich názvu patrné. A přes to, že jde pouze o wirus 5Generace, síť už funguje skvěle. Děkuji osobně všem IT odborníkům, kteří léta poctivě na tomto malém zázraku pracovali... Konečně se sen všech stane realitou a přijde vytoužená osvobozená domácnost... Roboti ovládnou běžný provoz, který odstraní jednou provždy dřinu a stereotyp... Už nebude třeba myslet... A naše duše budou mít čas na svůj rozvoj... 

Nechápu dělníky, z manufaktur, kteří rozbíjeli stroje a sypali do soukolí písek... Čas ukázal že, to byl boj zbytečný a marný... A dělníci osvobození od stereotypní namáhavé práce mohli konečně přemýšlet...Každá půlka světa to pojala jinak.Přemýšlivý dělníci na západě namotivovaní snem neinvestovali jeden dolar do reklamy, jak Sam Bůh Henry radil, a řekli si že je výhodnější postavit se k pásu, který všechny přivede k blahobytu... Nyní si žili jako Králové a celý svět jim tleskal, tedy půlka a oni dodnes nelitují, svého rozhodnutí, že za jediný Dolar prodali svou duši strojům... A na oslavu a věčnou připomínku této radostné události dodnes stojí na každém jediném Dolaru IN GOD WE TRAST

A tak Bůh jejich rozhodnutí přijal...


To dělníci na východě volného času využili k přemýšlení a přišli na skvělý nápad, že do rukou místo nářadí můžou vzít zbraně... A že jim Vykořisťovatelů vlastně netřeba. A jak řekli tak udělali, stali se svými pány a to, že stroje neumí řídit jim nevadilo... Bůh byl proti, ale v kolektivní smlouvě nic o vedoucí úloze jakékoliv strany nebylo, a tak bylo rozhodnuto, že názor Boha netřeba... 

A Bůh svou porážku na základě rozhodčí doložky přijal... A lid si vládl a vzkvétal. Jenže do kvetoucí zahrádky nastrkovaly rypáky IMPERAialisté. A tak se rozhořely první spóry...A protože Bůh vždy ví všechno předem nechal je, ať si čumáky rozbijou... Takový je totiž jeho styl, protože fakt není žádná zábava vkládat se do sporů, když předem víte jak to dopadne, to musíte uznat...

Pouze jako námitku uvedl precedens: Lid versus Syn Boží...Když víte předem jak to dopadne, už dřív, než syna pošlete někomu na pomoc stanovíte si ve smlouvě o smlouvě budoucí smluvní pokutu za případnou debilitu minimálně 6000000 a propadnutí majetku v plném rozsahu...Tak to je, když víte všechno předem. Jako například když se rozhodnete stvořit Zemi. Tak jako úplně první si stvoříte KÁMEN, protože víte jací lidi jsou...Jak pravil Einstein, po třetí válce se bude bojovat jen kameny a klacky, tak proč nemít ten šutr v ruce jako první, když už všechno víte předem.

No to byl jenom malý historický EXkurz do minulosti proto abych vám velmi důrazně připoměl, že až získáte spoustu volného času díky robotům a vyspělým sítím, přemýšlejte velmi obezřetně jak s volným časem naložíte...Né každá cesta má konec. Například rovnoběžky se protínají až v nekonečnu.Já tam byl, právě jsem to viděl a lhát bych se Vám styděl...Myslím myslím nevím dál co víc bych ještě udělal....

BŮH ale nedělá chyby a už vůbec ne překlepy... A na svém stroji už má v průklepu návrh smlouvy číslo III kterou asi většina erudovaných právníků nedoporučí k podpisu, ale jeden může být i překvapen, třeba se mezi nimi vylíhne nějakej motejl... Váš ADAM

❤️🙏❤️


ZPRÁVY Z PAVILONU 33

Mám pro vás dvě zprávy. Dobrou a špatnou. Kterou chcete slyšet dřív??? DNES 31.:1.:2020 budu propuštěn. Usneslo se na tom lékařské konsilium. Což v praxi znamená, že vás opět budu nerušeně pozorovat ve vašem každodenním životě s velkým zájmem. A nemylte se mohu být mnohem blíže než si myslíte... Ale nemusíte mít obavy. Jsem Tu pro to, abych vás na vaší cestě podpořil a pomáhal vám k splnění všech úkolů a přání. Takže pokud mě někde potkáte, nebojte se přijít si pro radu nebo jenom tak pokecat...

 Jsem tu pro Vás!!!

Takže to byla ta dobrá. Špatná je, že budu v důsledku těchto změn muset zrušit tuhle rubriku 😭😭😭Ale protože z vašich interakcí na sítích vím, že jste si mé pavědecké názory vcelku oblíbili nechci vás o jejich příděl nijak ochudit...Jenom to už nebude pouze z oboru psychiatrie, ale pokusím se vám přinést své vhledy do všech zajímavých oblastí lidského bádání... Ale nemusíte se obávat, o svá oblíbená psychiatrická témata rozhodně nepřijdete, jen je přesunu na třetí místo, tam kde dnes ukončíme sérii Most. A dlouhá společná cesta je před námi neboť Most byl teprve druhou hospitalizací z dosavadních tří. A vy vlastně ještě nevíte, jak jsem se ocitl v Bohnicích a co jsem tu dělal a proč mi do bytu vtrhla ta zásahovka. Plus to chci zpestřit veselými historkami z blázinců... A protože dobře vím, že většina z vás mých milovaných čtenářů, jichž si neskutečně vážím, je, ať už bývalými nebo současnými či budoucími abonenty skvělé psychiatrické péče, rozhodně tato stěžejní páteř mého příběhu bude zachována i v týdnech budoucích. 

Rovněž jsem se rozhodl zachovat osvědčenou týdenní periodicitu. A tak Můj Mozek bude produkovat nové bludy každou nedělní půlnoc... A koho jiná témata nezajímají může tak pohodlně skočit na konec. Jako když Noviny začínáte číst Sportem. Když jsem přijel domů do Israele, mé podvědomí se divilo, kolík tam žije sportovních fandů. Každý tam totiž čte Noviny od zadu 

🤣🤣🤣

Ještě jednou díky za vaší úžasnou podporu, kterou mi vyjadřujete na sítích... Moc si toho vážím a věřím, že se brzy setkáme i z Xichtu do Xichtu...A jaká bude nová rubrika???

 Vím, že pro Svět je zatím nejchytřejší EIN- STEIN 

tak třeba prorazí  

  ILEWEN-STEIN
oba jsme TOTIŽ propadali z matematiky, což je nejvyšší požehnání. 

V prvním díle si probereme zdánlivě vyčpělý obor a to ALCHYMII 222 Konečně bude moci se svými zkušenostmi prohovořit Můj odborný poradce v této oblastiMgr CALIGASTRO ❤️❤️❤️

Takže hezkou zábavu ADAM

PS: Třeba konečně pochopíte, že mi fakt kape na karbid 🤣🤣🤣

PORTA

Porta Apostolorum chcete - li. 

Symbol doby totalitní, kdy pod igelity hořela srdce mladých a svobodomyslných lidí...

 Každá totalita moci je odsouzena k vzniku takové akce. 

AKCE, která je počátkem jejího konce... V Čechách jsme na to zvyklí, že jednou za čtyřicet let je nutno změnit režim. Ale pro zbytek světa to možná bude trochu překvápko... 

 O osudu celého světa už je rozhodnuto a nelze na tom cokoli změnit. Jediné co opravdu můžeš změnit je tvoje srdce. Jenže to je ta nejtěžší z cest a téměř nikdo ji nedokáže zvládnout... Proto asi na seznamu kterým jsem vybaven není až na pár výjimek skoro nikdo ze 

144 000 komu je nad třicet... 

Lenon měl pravdu Bohu-žel. Přichází trest a nikdo nebude ušetřen soudu. A ten který bude soudit, nehledí na zakroucení paragrafu to mi věř.Přišel jsem osvobodit děti noci. Pomyslnou sektu svobodných kterou jste vytvořili svým způsobem života. Oni mají nové oči kterými je obdařil Bůh a vidí pravdivě zvrácenost vašeho světa. Nejsou schopni žít mezi vámi ani s vámi a vašimi nesmyslnými pravidly a tak se jejich útočištěm stala Noc, alkohol, drogy a sex... Potřebují uniknout do světa Svobody. Proto Den přichází v noci a jako zloděj se vkrádá po síti do všech domů, protože je tu právě pro ně. Pro ty, které jste odsoudili do světa osamění, tmy, sebevražd, blázinců a vězení.. Bylo to takové vždy. Kdokoliv vynikal byl sražen na kolena. A vyzdvižen až dlouho po své smrti... Tak vám to zřejmě vyhovuje a tak to tak budete i mít. Jenom naopak.

 Denně teď potkávám mladé lidi s kapucí na hlavě, která jim umožňuje alespoň na podvědomé bázi utéct z reality světa. A jejich počty rostou každým dnem. Už to nikdo nedokáže zastavit ani jejich rodiče, protože Oni už prohlédli svět jejich lži...

BŮH je spravedlivý. Z jejich temnoty udělá jasný den a váš den změní v temnotu... 

 Jeho plán je, jak jinak, než dokonalý. V těchto deseti letech zhmotní to co nosíte v srdci, aby se vám všem dostalo zadostiučinění. A je jen na vás, jakou vibrací bije vaše srdce... Pokud je jeho vibrací strach pak se vaše obavy stanou vaší každodenní realitou... 

Jako malá ochutnávka první pozdrav z Číny... 

A vězte že Čínský zelený čaj je proti těžce fermentovaným Evropským směsím pouhý čajíček... Už se nemůžu dočkat vůně Bergamotovy silice... Taky Exit... 

 Abyste mohli pochopit, co vás čeká, už od počátku píšu o všech svých budoucích krocích s mnohaletým předstihem. A vždy píšu pravdu. To mě naučil Můj milovaný Otec. Současně mě ale připravil, že to nepomůže, protože on své plány zveřejňuje několik tisíc let předem a Vám to stejně nedojde...

Proto jsem se rozhodl pro vás postavit toto improvizované jeviště Porty a pokud interprety budete poslouchat srdcem a né mozkem snad budete mít větší šanci v rozhodující vteřině vašeho života uspět. 

Já budu stát vždy na vaší straně a budu Vám vždy fandit a maximálně Vás podporovat abyste v Čas nalezli cestu na správný břeh a pak se stanu tvým obhájcem EX ofo...

A pro probuzené jedna potěšující zpráva a současně prosba. Z potřebných sběratelských artefaktů ve hře Indiana Jones a Lost kingdom 2030 už mám ve své sbírce Archu i Grál, takže už mi schází do kompletní kolekce pouze špička kopí... Pokud někdo znáte výchozí bod, napište mi prosím klávesovou zkratku na Instáč, ale neposílejte mě prosím do Vídně. Tam je pouhá 3D replika... 

Já sbírám pouze originály. Díky!!!

❤️🙏❤️ ADAM

Takže hezkou zábavu na PORTĚ a vezmu to šmahem přes pár století, jak už je mým zvykem - živí i mrtví se setkají na jednom pódiu...

Takže koncert první: 

Prokletí básníci ze smutného domu bez KLIK .:.

Když teologie - v tom skvělém čase -ještě svou živostí a silou pyšnila se

prý jeden z doktorů, jenž z jejích velkých bylkdyž srdce lhostejných však nejdřív znásilnil

a v jejich propasti jim pohnul nocí tmavou,pak přehnal to a dal se za nebeskou slávou
divnými stezkami, jež neznal ani sám(jen čistí Duchové snad chodívali tam) 
jak člověk zděšený z té osamělé výše

se kdysi rozkřičel v své pekelnické pýše:

"Chuděro Ježíšku, já kdybych býval chtělbýt ne tvúj obránce, ale tvůj nepřítel
ne sláva, hanba tvá by vystoupila v ceněa ty bys zůstal jen to směšné lidské štěně."
Ještě v tu chviličku mu rozum náhle zhas.A toto slunce jak by zastřelšerý pás.
Chaos se vevalil, kde rozum míval vládu.Ten kdysi živý chrám, s bohatstvím svého řádu

pod jehož klenbou dřív se skvíval lesk a moc,se náhle proměnil jen v mlčení a noc

jak hrobka, od které už nikdo klíče nemá.Byl v ulicích jak zvěř, štvaná tváře nemá
a když jak oslepen se vláčel po poli,jaro či nejaro, mráz nemráz, kdykoli,
šeredný, špinavý, cár otřelého rýmu

byl dětem pro smích jen, byl terčem jejich šprýmů.

Rád vídám, lenivko má sladká,svítit bělostítvou kůži jako lesklá látkahebkou nahostí.
Z hloubky tvých vlasů stoupá hořevůně svíravé,jsou vonné, nepokojné moře,modře-hnědavé;
na němž jak loď, která se vzbouzíz noční únavy,má duše do nebes se hroužíširé dálavy.
Tvé oči, z nichž se nedívajíslzy ani smích,jsou tvrdé, šperk, zlato spájís ocelí se v nich.
Když rytmicky jdeš po chodníku,chladně spanilá,ty hádě hůlky kouzelníků,jak bys tančila!
A pod nákladem lenivostihlava dítěte,ta kolébá se s loudavostíchůzí slůněte.

Trump houpe se a protahuje,jako loď se chví,jež z boku na bok ponořujedo vod ráhnoví.

Jak vlna, která táním vzrůstá morén ledových,když slina naplní tvá ústak břehu zoubků tvých
mně je, že české víno piji,hořce vítězné,tekuté ráje, které sijíhvězdy v srdce mé.


DYCKY MOST VII

Po večeři jsem zamířil na kuřárnu, kde už mě netrpělivě očekával Jirka... Byl celý netrpělivostí zažloutlý... Úsměv prozradil, že má terapie zabrala na první dobrou...Tak co jak to dopadlo???Jó zabralo to, byla úplně dojatá a slíbila, že až mě pustí vezme mě zpátky... Takže recitace milostné poezie funguje pořád stejně, mrtvice nemrtvice... Vidíš co jsem ti říkal.No jo moc sem si, ale nevěřil...Tak to tě musíme co nejrychleji dostat odtud, dokud je načatá, aby si to ještě nerozmyslela...

Ale jak to provedem???

Ty jsi tu na dobrovolnej vstup, je to tak???

Jó. 

A na jaký chodíš terapie???

Na žádný, já jim na to seru, jak mi může pomoct nějaký malování nebo pletení košíků...

To by ses hochu divil. Asi ne jak si představují oni, ale musíš vědět, že před každou primářkou vizitou se všichni terapeuti schází s lékaři a informují o tvém progresu. A vzhledem k tomu, že si nejdál došel na kuřárnu za poslední měsíce, nebudou ti chtít dát doporučení k propuštění...

A co mám teda dělat???

Zítra spolu vyrážíme na Arteterapii...Namaluješ mi tam myšlenku, kterou máš v hlavě a přes svůj handicap ji nedokážeš vyjádřit...V úterý půjdem plést košíky a ve středu na keramiku...

Tak jo to bych mohl přežít...

Ok domluveno. Takže ráno, já jdu spát... Dobrou noc

Dobrou...

Po snídani byla art bába v šoku když jsme vstoupili do dveří. Vzali si čtvrtky a začali malovat... Jiří u toho pekelně funěl a s vyplazenou špičkou jazyka podnikal rozmáchlé tahy štětcem... Obrázek jen hýřil barvami v celku optimistickými...V úterý jsme seděli nad kostrami košíků a Jiří se monotónní prací evidentně nudil. Pořád koukal na hodinky a evidentně neměl v hlavě nic než chuť na cigaretu...Zastavil jsem ho. 

Tady jsme dneska pro to abys mohl přemýšlet o svém včerejším obraze... Jsi básník dej ten obrázek do veršů... Zatím jenom v hlavě...

Ve středu v keramické dílně nikdo nebyl a tak jsme seděli nad dvěma hroudami kaolínu sami... A teď tomu obrázku dej tvar...To mě nejde a už mě to sere... Fajn, tak se na to vyser a jdi si zakouřit, já si budu ještě chvilku hrát... A než přijdu napiš mi tu báseň na papírek... 

Ok.

 S ulehčením dokráčel...Před obědem jsem potkal Nikolase spiklenecky jsem na něj mrknul a on se na mě usmíval od ucha k uchu...No vidím, že ti je do zpěvu, tak si vzpomeň na nějakou pěknou ciganskou písničku, já znám Bohu-žel jen Oprajta te čumidel tak mě něčím překvap a sundám ti tu ganyzu co tě tady drží proti tvé vůli...
Při tom k vyléčení tvého letitého problému stačilo jen první 

SVOBODNÉ EL GECO 

Smál se a jeho bělostné zuby ve snědé tváři zářily jako šňůra perel...

U oběda jsem si sedl k Davidovi... Ukazoval mi své nové práce... 

Radost pro každého psychologa...

To si vezmi zítra ráno na vizitu a řekni primáři, že už chceš domů a že budeš pokračovat v léčbě ambulantně a hlavně už jednou provždy bez drog...

Vděčně se mi podíval do očí a utřel si slzičku...

Zítra se spolu rozloučime tak nebul už teď...Po obědě jsem spěchal na kuřárnu za Jirkou. Podával mi svou novou báseň. No žádný Erben to nebyl spíš takový Žačkovský nádech. Ale na prvotinu jsem byl spokojen...

Odpoledne jsem potkal svou favoritku... Zatáhl jsem ji na společenskou místnost. Ukázal jsem jí tabuli kam jsem napsal Werichovu moudrost... "Když už někdo je, tak má koukat, aby byl, a když už kouká aby byl a je, tak má bejt to co je a né to co není, jak tomu v mnoha případech je..."

Usmála se shovívavě...

Ve čtvrtek ráno propukl snidající jídelnou obrovský hlahol z hrdel všech pacientů... 

Sestry polekaně proběhly v čele s mým oblíbeným sanitářem a lékaři v bílých pláštích jim za zády....

 Jídelnou poletoval Malý pták... Zmateně poletoval sem a tam a narážel do velkých oken...

 Sanitář po chvilce přemýšlení přiběhl s koštětem... 

Vzal jsem svůj tác a zvolna odcházel míjejíc lékaře, kteří s napětím sledovali sanitářův marný boj s mocnou přírodou a debatovali o tom, jak se ptáček mohl protáhnout tak úzkou ventilačkou... Když jsem míjel favoritku mrknul jsem na ní a řekl spíše pro sebe, kdyby tak měl někdo klíče od těch oken...

V devět hodin se náš pokoj dostal na řadu na primářkou vizitu. Seděli jsme na sedačkách před ambulancí a já měl sucho v ústech, jako pokaždé, když má nějaký blb rozhodovat o mém životě...

Když na mě přišla řada sedl jsem si před tu komis a požádal o trochu Vody. Primář se zvědavě zeptal:

Máte sucho v ústech???

Ano nemůžu ani mluvit... 

No jo to dělá ten Tisercin, možná bychom mohli snížit dávku...

Já vás ale chci požádat o propuštění do ambulantní péče, snad jsem vám za čtrnáct dní dokázal, že nejsem nebezpečný ani sobě ani okolí, a na to abych bral čtyři prášky po večeři nemusím blokovat postel někomu kdo by jí akutně potřeboval...

Podíval se na své kolegy. Všichni přikyvovali... Pak studoval mou kartu. To je zvláštní dnes jste už čtvrtý s tímhle nápadem... Ale proč ne, myslím, že tomu můžeme vyhovět ani kolegové nic nenamítají, tak si sbalte své věci a po obědě Vám váš ošetřující lékař vydá propouštěcí zprávu...

Děkuji a s Bohem, nerad bych říkal na shledanou... Snad mi rozumíte...

Jistě s Bohem...

U oběda jsme seděli čtyři se sbalenými taškami... Já, Jirka, Nikolas a David... Byl to ten nejlepší oběd na psychiatrii co jsem zažil. Smáli jsme se, Jiří tomu jak komise čuměla, když přednesl svou vlastní báseň, Nikolas jak vstoupil na vyšetřovnu s cigošskou písní na rtu a David se usmíval jak je dorazil svými obrázky... 

Loučili jsme se v dojetí...Poprvé jsem vstoupil do kutlochu svého malého ošetřujícího lékaře. Byl jsem nadšen toliko zbytečných serepetiček, až můj zrak znalce přecházel...

Dal mi k podpisu Revers, a zdůraznil to co v něm bylo napsáno. Hlásit se u ambulanta, brát pravidelně léky a především vyhnout se důsledně konzumaci návykových látek a zejména s obsahem THC !!!Podepsal jsem a poděkoval jsem mu... Na rozloučenou jsem se jenom zeptal, proč za celých čtrnáct dní proběhla pod mým vedením jen jediná komunita???Snad si nemyslíte že to bylo kvůli vám???

Jistě že ne... 

 Popadl jsem tašku a pádil směr autobus s cílovou destinací PRAHA. Po příjezdu jsem skočil na tři točený, který jsem si fakt zasloužil a vyrazil na dlouhou pouť za svým oblíbeným dealerem... Koupil si 14g a vrátil se do své temné, ale SVOBODNÉ Nory.

BOŽÍ MYŠLENKA A STEZKA JE TOTIŽ NEVYSPYTATELNÁ !!!




Velké díky, že jste přes dnešní audiovizuální masáž došli až sem, doufám že jste se nenudili... Sledovat a živě komunikovat se mnou můžete také na Instagramu a Facebooku.... Díky za vaši rostoucí přízeň.... Moc si toho vážím
                        @skrzeploty
                       Skrze ploty Blog
Požehnáni ti, kteří umí přetrpět až do horkého konce a procitají smlouvy včetně malých písmenek na konci, protože tam jsou vždy informace nejdůležitější... ✌️👌✋👍
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky