T.M.A.

13.01.2020

PROBUZENÝM III.

KAPITOLA 10

NESTŮJ!!!

MOTTO: "Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom zvítězíš."- Mahátma Gándhí

AL - Forgiveness 11:1:2020

NESTŮJ !!! To je první přikázání Nového věku... Co znamená??? Oznamuje pouze, že přišel Tvůj čas... Roky, měsíce, týdny, nebo teprve dny v tom bezradně plaveš sám. Tak sám, že už ztrácíš víru ve své sny. Už přestáváš věřit. Věřit sobě a tomu, že to co cítíš je reálné... Prvotní energie vyprchala a každodennost krušné životní reality rozbíjí zbytky z toho snu... 

 Mýliš se, energie, kterou jsi vyslal se právě vrací jako obrovská vlna, která dokáže měnit realitu kolem tebe... Žádná energie se nemůže jen tak ztratit, to není dopis... A tak ty nejmocnější síly, které jsi možná nevědomky rozpoutal, tím, žes vyslovil svá přání přicházejí ti na pomoc. Pamatuj, všechno je jen slovo a myšlenka... 

 Tak ohromná je moc víry. A teď pozor!!! Nemyslím žádné profláknuté náboženství. Mluvím tu o víře v sebe, v Božskou podstatu tvé duše... Její potenciál je nekonečný. A pomni, že Bůh každé tvé přání předem zná. Vždy v Duchu polituji Ježíše, který musel milionkrát a pořád do nekonečna vysvětlovat a nadávat svým učedníkům, že kdyby měli v srdci jenom zrnko opravdové víry dokázali by nemožné. Třeba stěhovat hory. Oni se místo toho soustředili na podobenství, která si mylně vykládali a tak jsme téměř na každé straně písma svědky toho, jak chudák Ježíš musí každou svou větu do nekonečna vysvětlovat... Mám to momentálně velmi podobné... Takže chápu, že ho neustálé dotazy přibíjeli na kříž už za živa... 

Podobně na tom byl Budha, který přinášel přístup k universálnímu vědění vesmíru a všechny především zajímalo, kolik měl ten den zrnek rýže... Inu úděl mučedníků. Už jsem se s tím smířil a odpouštím už dnes všem současným i budoucím potencionálním tazatelům. 

 Pochopte pro Hospodina stvořitele vesmíru není nic nemožné. A přes to všechno si najde čas aby ti naslouchal. Má tě prostě rád... 

 A tys jenom zaspal, to se stává. Teď, ale přichází čas sklizně, a co zasadíš to i sklidíš... Takže pokud je tvá setba dobrá máš nejmocnější tři pomocníky na své straně. A garantuju ti, že budeš čumět co všechno je možné... 

 Budeš se smát tak strašně smát, až pochopíš Jeho plán.

Budeš plakat tak vděčně plakat až porobí ty, kteří se ti smáli ubližovalli, či ti jen ztrpčovali tvůj život...A stojící po tvé pravici začne měnit tvůj svět...

Nečekej odměny v nebi, nečekej odměny po smrti, tvé srdce bude odměněno okamžitě, jakmile vzplane vírou. Nebo ztraceno na vždy pokud v něm víry nebude nalezeno...

TEĎ JE TEN ČAS - ČAS NAPLNĚNÍ VŠEHO CO BYLO PŘISLÍBENO!!!

Máš jen jedinou šanci, ten čas už se nebude nikdy opakovat. Tak nestůj na místě, a udělej to co ti říká tvé srdce!!! Prosím tě o to jménem všech, kteří položili život za to, aby moudrost věků přečkala a prošla vězením času až k Tobě právě teď...

Já můžu mít jenom drobná doporučení.

1 Uzdrav svou duši

2 Uzdrav své tělo, ještě dostane záhul...

3 Přemýšlej než svou novou moc nasměřuješ na nějakou kravinu. Tvoří se Nový Svět udělej ho takovým, v jakém chceš žít...

ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ !!!

Nevíš jak na to??? Pro informace přikládám do rubriky slovníček pojmů a odkazy, krátká řekněme instruktážní videa...

HODNĚ ŠTĚSTÍ A BŮH AŤ JE VŽDY S TEBOU... ADAM LEWENSTEIN. 

ZPRÁVY Z PAVILONU 33

Je mnoho důležitých věcí, které jsem nikdy ošetřujícímu lékaři zjevně nemohl říct. Protože by to prodloužilo můj pobyt o mnoho týdnů ne-li měsíců. Ale Vám se s tím sveřím. Nejčastějším důvodem hospitalizace psychotyků jsou dvě věci. Stíha, tedy pocit pronásledování a s tím přímo související narušená funkce tak zvaných zrcadlových neuronů... 

 Pokud u vás z nějakého důvodu, ať už po užívání psychotropních látek, nebo diky genetické dispozici dojde k tak zvanému psychotickému stavu / probuzení duše, což jsou dva zcela odlišné pohledy na stejnou věc, je velmi pravděpodobné, že dostanete strach. Ten strach způsobuje několik faktorů.

1) Jak svůj prožitek někomu vysvětlím???

2) Určitě mě budou považovat za blázna!!!

3) Pokud se začnu chovat podle toho, co mi bylo prostřednictvím této nové zkušenosti sděleno, určitě po mě půjde celý svět. Ať už prostřednictvím svých přisluhovačů zvráceného systému, nebo pomocí démonů vyslaných peklem k mé fyzické likvidaci.To je většinou ta první myšlenka, o nepochopení svých nejbližších lidí vůbec nemluvím...

Najednou zjistíte, že za úžasnou věc, která vám byla odhalena určitě zaplatíte cenu nejvyšší... Ano, je to na samém začátku opravdu tak. Zaplatíte tu nejvyšší cenu. Zůstanete v tom naprosto sám... 

Komukoliv se pokusíte říct, o čem víte, že je to dokonalá a čistá pravda vás nepochopí. Samota je ta obrovská daň... Ale díky Bohu to netrvá věčně. Díky nekonečným možnostem internetu zjistíte, že stejný, dar - nedar, obdrželo už několik tisíc lidí na světě a začnete s nimi prostřednictvím internetu komunikovat. To dá obrovskou svobodu vaší duši, ale samoty vás to nezbaví. Rozhodnete se jako znovuzrozený vyjít se svou naleznou pravdou ven. Ale ty myšlenky jsou tak radikální, že předem víte, díky sugesci knih, filmů a podobně, že to nemůže dobře skončit. Protože dokonale prohlédnete naprosto zvrácený systém, ve kterém žijeme... 

 A tak v rozpolceném mozku začne hlodat paranoidní červ, který každým dnem sílí a důkazy z každodenní reality ho jenom přiživují. Pokud je to doprovázeno ještě insomnií a jí způsobenou dopaminovou disbalancí jste v pasti. Protože považujete každou píčovinu za mimořádně podstatnou... Jak to vzniká ukazuje nejlépe následující krátké video:

V mém případě, jsem měl opravdu velké štěstí, že Bůh vedl mou ruku a hned první stránkou, kterou jsem na internetu stvořil zaúkoloval skrytými šiframi nejdokonalejší tajnou službu světa. Ta jako jediná má již několik tisíc let v trezoru uložený vypracovaný manuál v červených deskách pro den kdy se to stane... 

 Takže jsem byl v klidu a sledování v podobě tajnoslužebních hlemýžďů jsem více méně pustil z hlavy. Jenže jak rostla intenzita mého hulení trávy v mozku se počala rozjíždět chemická nerovnováha. A soustavné domnělé sledování mi začalo přerůstat přes hlavu. A tak jsem třeba začal vyhazovat věci z okna. To dělá většina psychotyků. A proč??? Protože ve vašem bytě jsou nainstalovány minikamery a mikrofony a když otevřete okno ze vzdáleného protějšího domu vás pozoruje triedr FBI. A tak jim tím chcete něco sdělit... Bohužel tyto stavy se můžou stát vaší každodenní realitou. Tyto myšlenky vzbuzuje strach ve vás hluboce uložený díky sledování televize a čtení knih... Například, když se ve zprávách dozvíte, že Americká tajná služba upozornila české bezpečnostní složky, že nějaký zhulený student, kterému se zřejmě nechtělo do školy na Facebooku napsal, že vystřílí školu, ale neuvedl jakou a do hodiny na to obsadí policisté se samopaly všechny školy v republice... 

Má to ve vás zbudit pocit bezpečné země, ale pokud jste v paranoidní psychóze dopad je přesně opačný... Zdravím všechny do EŠELONU ❤️👍❤️ Když jsem při Petrohradské hospitalizaci mluvil s prvním psychiatrem, který stanovoval vstupní diagnózu, ptal se mě jestli mám z něčeho strach. Odpověděl jsem mu, že z ničeho, jen snad z červené tečky. Což nepochopil. A já nijak netoužil mu to vysvětlit. Ale vy už jistě správně tušíte, že jde o laserový zaměřovač...

 Takže jste ostražití, kdykoliv vyjdete ven. Nemusí to být nutně tajné služby, ikdyž to je nejčastější, protože o tom slyšíme prakticky denně, jak někde něco rozbili, například buňku. Ale mohou to být i démoni protože i peklo vysílá své služebníky aby mařili vaší práci. Nebo mimozemšťané vedení například Aštarem Šeranem... Každý mozek na planetě je prostě jedinečný a tak škála možností neomezená...

No a pokud jste v tomto stavu, a dál do sebe cpete drogy, nastane u vás i porucha vnímání zrcadlových neuronů. To je teprve nedávno odhalený fenomén. Údajně evoluční výhoda, která z nás udělala to, čím jsme. Zrcadlové neurony zodpovídají za to, že predikujeme chování lidí, kteří jsou kolem vás. Odhadují jejich reakci, důvod proč dělají to co dělají, a schopnost to napodobit.Pokud, ale nefungují z nějakého důvodu správně, může se stát, že naprosto neadekvátně vyhodnotíte úmysl člověka, který se k vám blíží s úmysly nejlepšími. A tyto neurony předají informaci amigdale, což je nejstarší část mozku. Pochází zřejmě ještě z dob dinosaurů. Ta rozhoduje v krizových situacích a vypíná ostatní systémy, jako je logické uvažování, znalosti či zkušenosti. Je velmi primitivní, ale velmi mocná. Takové krizové tlačítko. Umí v podstatě "jenom" dvě funkce: UTEČ - BOJUJ. Je zásadní pro přežití.A tak se stane, že schizofrenik zaútočí zdánlivě zcela bezdůvodně na někoho neznámého, nebo rodinného příslušníka...

 Z pravidla je to právě proto, že se cítí být z nějakého důvodu ohrožen... 

Může to být doprovázeno i zrakovou halucinací. Protože, pokud jste pozornými čtenáři a sledovači mých vybraných videí už víte, že vidět a slyšet můžete naprosto cokoliv. Možnosti mozku jsou prostě nekonečné...

A pak vidíme v televizi Lucku Borhyovou jak říká: Schizofrenička ubodala ve škole studenta. Nechci to nijak omlouvat, pokud se něco takového stane je to vždy děsivé. A zaslouží si to nejvyšší možný trest, žádný doživotni blázinec. Ale na straně druhé, jak taková zpráva ovlivňuje myšlení lidí, jejichž mozky milují a ukládají jenom zkratky. 

Nedají si tu práci pátrat po příčinách. 

 A tak se vytvoří podvědomé spojení: schizofrenik = vrah. Nevědí o statistice, která nuda je, že procento vražd ze strany schizofreniků je naprosto minimální, prostě 0,0001 ve srovnání se "zdravou" populací. 

 Jak už jsem psal v Čechách žije cca 

100 000 léčených schizofreniků, kteří se denně pohybují mezi vámi. Nikdo z vás nemá pocit permanentního ohrožení, protože to nevíte. Ale já, když se s někým setkám a řeknu mu: jsem diagnostikovaný schizofrenik, okamžitě čeká, kdy vytáhnu nůž a ubodám ho. A pak raději pod nějakou trapnou záminkou vyklízí pole... 

No jo ta amigdala. Smutná statistika praví, že v Čechách pouze 8% lidí by bylo ochotno pokračovat v přátelství s člověkem s diagnostikovanou duševní nemocí... Zatímco třeba ve Velké Británii, kde jsou podstatně dál v osvětě je to asi 40%. Jinak, možná pro někoho překvapivě, v těchto případech chemické nerovnováhy navozené nejčastěji drogami je vhodné aplikovat psychofarmaka, jistě šlo by to i bez nich, ale to by byl zbytečně dlouhý a těžký proces. Využijeme možnost tu dobu zkrátit, ale neordinujme je prosím doživotně... S láskou ADAM❤️ Skutečným problémem je ale ta stigmatizace, proti které se tu snažím bojovat.Pro lepší pochopení vzniku obav, a především pro odstrašující příklad používaných léčebných metod, kterým jsem se věnoval v minulých kapitolách, přilepuji a doporučuji ke shlédnutí dokument, který naleznete v sekci slovníček pojmů a odkazy... AL.

ZPRÁVY Z POKOJE ČÍSLO 10

 Po dalším týdnu, můžu říct, že už jsem poznal své Papnhajmské dokonale... Ale největší událostí týdne bylo, že se obsadila postel vedle mě, po mé pravici. A představte si, kdo přišel. Můj milý Jan. Ano benjamínek Jeníček, bohužel i s elektrickou kytarou... Ale to vem čert. Když ho přijímali vyjádřil přání být co nejblíže ke mě. A kupodivu vrchní bachařka mu vyhověla. Možná to nebude taková metrbaba, jak jsem se domníval...

Jaká byla radost, z našeho shledání... Padli jsme si do náručí, i po relativně krátkém čase odloučení... 

 No a čokoládový princ Adam, jednou večer, když tahal čokolády z vnitřních kapes svého drahého kabátu, zřejmě z velbloudí srsti, všiml jsem si, že ty velké kapsy má vystlané alobalem... Čímž se ledacos vysvětlilo. 

Proč člověk, který po propuštění půjde zřejmě cestou charitativního bydlení je současně takový značkový grand. Trošku mě to zaskočilo, ale na straně druhé má dobré srdce a nekrade jen pro sebe, ale rozdává Jánošíkovsky potřebným. A já tu nejsem ani žalobce, ani soudce zatím... 

 Robert nás všechny opustil i se svým chrčícím ventilátorem. Díky Bohu... 

A nahradil ho jakýsi Franta, který je velmi podivínský a v útrobách své postele skrývá velké desky s nějakými tajnými výstřižky a obrazy a velké množství knih... Ale nekomunikuje. 

A více méně na téhle konečné stanici mne upřímně ani příběhy spolubydlících, kteří jsou až na Adama nemastní neslaní nechávají klidným, protože v podstatě sem chodí pouze přespat, jinak se nevidíme...

 Ovšem Jeníček to je jiná liga, dokonce dostal naordinované skoro všechny stejné terapie ve stejné časy jako já a tak spokojeně trávime celé dny spolu... Jinak je tu na baráku spousta super lidí zejména holek, ale to do téhle kapitoly nepatří o tom až jindy...

A s těmi zlodějinami asi nic dělat nebudu, přestože jsou to právě nemocní, kteří potřebují lékaře, ale tady se spokojím s tím, že čistému vše čisté a výchovnou lekci ponechám v rukou nejvyššího.

 Vždyť Bůh odpouští i prohřešení proti desateru když je důvod...

DYCKY MOST IV

Po obědě jsem vynechal spánek, chvíli poseděl na kuřárně, a po několika cigaretách vyrazil pln očekávání na domluvené "rande." 

 Paní doktorka už mě čekala. Pozvala mě, a prý abych se posadil na pohovku. "Takže, o čem jste se mnou chtěl mluvit?" Začala naučenou rutinní otázkou.

"Dívala jste se na mé stránky, a teď nemyslím povahové 😆😆😆???" 

 "Ano dívala a musím říct, že je trošku o strach vás léčit..."

"Aha, takže jste nejspíš četla mou poslední povídku, Golem na křídlech Vážky. Ta, ale není dokončena, a myslím, že ještě dlouho nebude."

"A poselství světla a podobně jste četla???" 

 "Ano a musím říct, že to mé obavy o vás spíše umocnilo."

 " To samozřejmě chápu, ale domnívám se, že ty obavy ve vás nevzbuzuji já jakožto člověk, ale spíš si říkáte, co když všichni ti psychotici a schizofrenici, které jsem léčila měli na konec pravdu, a já jsem se mýlila. Je to třeba trošičku tak???"

 Neodpověděla jenom se asi tři minuty soustředěně dívala na vzor ubrusu, který byl na stolečku mezi námi... Pak se krátce a nejistě zasmála.

Poprvé jsem uviděl její značně poškozený chrup, který je téměř vždy známkou Božího lidu. Protože koho Bůh miluje, toho přísně vychovává a zuby jsou jeho nejtěžší přípravou na zvládání obrovské bolestí. Sám jsem vytrpěl se zuby tolik, i do kómatu mě tehdy přivedl zánět zubů s celkovou sepsí a mediastinitidou, následně šup na ARO a pak do rehabilitačního ústavu, takže jsem to plně chápal a v duchu s ní soucítil. Ale vězte že ruka Boží je jako ruka chirurga, zraňuje, jen aby léčila...
"Víte, to ale není důvod proč jsem dnes za vámi přišel." Chci s vámi mluvit o vašich pacientech." To ji okamžitě probralo z hlubokého zamyšlení a vrátilo do polohy profesionální psychiatričky. "Cože? Proč bych to s vámi měla probírat. Snad jsme tu kvůli vám." 

 "Mě by zajímalo, proč, ikdyž jsme vám vrátili civil pořád chodíte v tom pyžamovém kabátku ??"

" To je jednoduché potřebuji hodně kapes a za druhé v tomhle vedru je mimořádně vzdušný a je to moc příjemný materiál."

"A na co tedy potřebujete ty kapsy?"Postavil jsem se.

"Jak můžete vidět, mé kraťasy mají jen jedinou kapsu a tam mám cigarety a zapalovač..."

A počal jsem jako Krteček myšce ukazovat obsah svých kapes."V levé kapse kabátku mám barevné křídy"Překvapeně zamžikala očkama." V pravé kapse mám tužky a seznamy pacientů."

 "Co co??"Polekaně vykřikla V klidu jsem se opět posadil před vyložené věci na stolečku."Nebojte, to není pořadí v kterém je začnu likvidovat, ikdyž chápu, že by se to, k mé údajné diagnóze, hodilo víc..." 

 Viditelně se jí ulevilo."A na co to tedy máte a jak jste k tomu přišel???" "Ano přiznávám, že křídy jsem ukradl z krabičky nad tabulí, aby mi je pacoši nerozlámali, až si budou chtít kreslit na tabuli třeba kytičky." "A k čemu?""Na večer jsem pozval některé pacienty na skupinovou terapii do jídelny a budu je potřebovat !!!"

Zalapala po dechu... "Terapii??" 

 "Ano, pokračoval jsem nevzrušeně, říkal jsem vám už při přijetí, že jsem tu, abych vám pomohl..."

 "A jak nám chcete pomoct?!!" Zeptala se opatrně.Vzal jsem do ruky seznam pacientů, a začal číst. Jméno a mnou odhadovanou diagnózu. Jak jmen přibývalo její ústa se pomalu mimoděk rozevírala...

"Jo a ty seznamy jsem vytvořil když se mi hlásili abych je zapsal do knihy na komunitu..."

Chvíli nebyla schopna slova.Až po chvilce přemýšlení řekla." 

A vy máte nějaké odborné vzdělání??"

"Na štěstí ne, jsem jen bývalý léčitel."

"A v čem spočívá ta vaše terapie??"

"Pozval jsem několik pacientů, posadím je před tabuli, kam namaluji geometrické obrazce. Požádám je, aby si každý vybral ten svůj. Oni ale netuší, že jsou to ve skutečnosti trojrozměrná Platónská tělesa...

Pak je požádám, aby pro svůj obrazec vybrali barvu. A barva je součástí spektra, takže znám barvy zbývajících stran zvoleného tělesa což mi odhalí podstatu jeho problému...A pak už mám díky tomu cílené konkrétní otázky, na které je nechám volně reagovat. A tím dostanu klíč k řešení... No a protože pro ně nepredstavuji žádnou autoritu, ani protivníka, jejich reakce budou bezprostřední a z duše."

" To je zajímavé, a koho jste si vybral pro ten experiment???

Zazvonil telefon... Crrrrrrr

Zvedla ho.. A povídá:"Ano ten je tady. Já ho tam odvedu"

Docela s úlevou povídá. "Dnes už to asi nedokončíme, přijela vaše matka a bratři."

"Já mám, ale jenom jednoho bratra..."

"No takhle mi to řekli, tak nevím. Nicméně vás tam odvedu, protože spojovací dveře jsou zamčené. Koho jste si tedy vybral jenom v rychlosti?"

Přečetl jsem seznam devíti jmen.

"Ale to jsou moji pacienti"

"Já vím... Zítra vám můžu říct jak to dopadlo..."

"Dobře tak třeba zase v jednu??"

"Platí a v jídelně se prosím podívejte na tabuli, než jí večer smažu..."

"Dobře." usmála se.

V jídelně seděla matka a s ní, mé srdce zaplesalo, mí nejlepší kamarádi Roman s Láďou...Radostně jsem se s nimi přivítal a matku pozdravil dost odměřeně.

 " Chci mluvit s tvým lékařem." Rezolutně prohlásila. "Támhle stojí, ale nic ti neřekne, protože jsem to výslovně zakázal při dobrovolném přijetí. Smůla."

Přesto k ní šla.Doktorka stála před tabulí a sledovala nápis, který nezaznamenal ještě nikdo z personálu od pátečního rána:

 Přišel jsem abych vám dal svobodu a skrze mě přichází slovo Boží...Bylo to odpoledne jako v mém milovaném filmu:




Sledovat mé příběhy, případně se mnou živê komunikovat můžete také prostřednictvím Instagramu nebo Facebooku... A neboj se napsat!!!

JSEM TU PŘECE PRO VÁS....

@skrzeploty
Skrze ploty Blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky