SVĚT : 2020

04.07.2020
Motto: Tehdy podobno bude království nebeské desíti pannám, kteréžto vzavše lampy své, vyšly proti ženichovi.Pět pak z nich bylo opatrných, a pět bláznivých. Ty bláznivé vzavše lampy své, nevzaly s sebou oleje.Hledejte Pána, všichni pokorní ze země, která vyslechla jeho soud, hledejte spravedlnost, hledejte pokornost, bude možné, že budete skryti v den hněvu Páně.

ORÁČ A SÉMĚ

Povodně z přívalových dešťů a televizní reportér v gumákách se staly symbolem jara na televizní obrazovce. Řada lidí dojatá lidmi, kterým voda vzala vše se snaží všemožně pomáhat. Ale díky okleštěnému fokusu televizního zpravodajství už zanikají informace o kobylkách, které nenažraně pustoší úrodu v půlce světa lidem, kteří nemají nic. Vše co je psáno se vyplňuje. Záplavy a uragány nejenom v Číně berou životy i majetky. A lidé prosí a také zlořečí Bohu, jak to kdo má, ale vše se děje a musí se stát jak je psáno a Bůh bude k motlitbám hluchý a slepý, je to účet který musíme zaplatit všichni... Je to trest za lidskou hloupost, kdy se domníváme, že na světě můžeme něco vlastnit, v jepičím životě na této planetě. Vše je nám jenom propůjčeno na mizivý okamžik našeho života ve srovnání s životem planety, kterou jsme se rozhodli zničit. A tak je Boží záměr zcela oprávněný, nejprve zničit vše do základu a pak začít stavět na novém, bez základů starých. Naštěstí už mnoho lidí prohlédlo a vidí ubohost tohoto světa. Nejdříve musí být zničena lidská společenství se svými nesmyslnými hodnotami, krize která nyní přichází v měřítku nevídaném k tomu bude prvním krokem na dlouhé bolestné cestě. Jsem vděčný Bohu za tento vývoj, protože je mi jasné že je to konečně cesta, která má cíl, jakkoliv bude bolestivá, a za druhé naplňuje se to o čem jsem psal už před deseti lety, když mě Bůh obdařil prvními vnuknutimi, díky nimž jsem skončil v náruči blázince poprvé. A tak vše co se nyní v celém světě děje vnímám jako velké zadostiučinění. Ještě je před námi 32 Božích ran a já je vítám velmi rád... Protože nejdříve se musí půda vykácet, vytrhat kořeny, vypálit, do hloubky zorat aby se mohlo zasadit nové zrno, které vzejde v novou úrodu.

O SVOBODĚ SLOVA

    Je to zvláštní, ale blázinec je jedním z nejsvobodnějších míst na světě. Můžete tu totiž říkat naprosto cokoliv bez strachu z toho, že budete v něčích očích bláznem, tady se s tím počítá jaksi samo sebou. A tak snad jenom před lékaři se snažíte říkat co si myslíte, že chtějí slyšet, aby vaše "prázdniny" neprotahovali do nekonečna. Jinak můžete svým souputnikům říkat absolutně cokoliv co se vám právě honí hlavou. A to je obrovská svoboda v normálních podmínkách nedosažitelná. Kdo to nezažil asi úplně nedokáže docenit dosah mých slov, a já to chápu je to pro většinu lidí nepředstavitelné. Teď když jsem "VENKU" často o tom přemýšlím... Jak musím neustále korigovat své chování vůči jiným lidem jak nemůžu říct co cítím nebo si skutečně myslím, a tohle vězení slov se stává nesnesitelným. Takový zdánlivě banální příklad. Věta: Nevykej mi, protože tady v hlavě jsme dva, a já pak nevím kdo má odpovědět, protože jsem schizofrenik. Musí být nahrazená třeba slovy: Nevykej mi prosím, připadám si starý a navíc jsem blíženec a pak nevím, který z nás má odpovědět. Zdánlivě jednoduché a totéž, ale já nesnáším říkat něco jiného než si myslím a je pravda, ale zkuste někomu při seznamování vpálit do ksichtu, že jste schizofrenik to hned čeká kdy vytahnete nůž a ubodáte ho. To je ta pravá stigmatizace. Ale je milión drobných lži přetvářek a úprav vět, které používám prakticky denně a z každé z nich je mi zle... Když jsem skládal svou přísahu věrnosti Bohu, což můžete nalézt ve starších kapitolách přísahal jsem pravdu, kterou budu ctít jako nejvyšší zákon, a místo toho jsem nucen žít v stínu různých polopravd a přetvořených vět, které mě zraňují, jenom proto abych byl společensky přijatelný. A taková je celá tahle rádoby společnost, můj vnitřní hněv zvolna roste. Učíme to už malé děti lhát aby byly oblíbené. A tak je nesmírně těžké se tohoto zlozvyku zabavit. A tak slibuji sobě každý den, že to změním, ale místo toho zabředávám do tohoto morálního bahna neustále hlouběji a hlouběji.Je nejvyšší čas začít to měnit v celospolečenském měřítku a to je cesta, kterou jsem se rozhodl jít...


PORTA APOSTOLORUM

Dnešní Porta Apostolorum bude obsahovat tři klipy mladého interpreta, který mi vážně zpívá z duše, a já věřím že se Vám bude líbit stejně jako mě, pokud jeho tvorbu ještě třeba neznáte...


BLÁZINEC VNĚ

Tento titulek zní možná trochu šíleně, ale začínám to tak trochu vnímat. Zdi blázinců možná chrání ty normální, před blázny venku. Stačí se podívat na zprávy abyste pochopili význam těch slov. Celospolečenská frustrace snímá masku zdánlivě dokonalé společnosti země neomezených možností a do toho předvolební kampaně ve státech toho kašpara a u nás rádoby politický boj o křesla v krajích České republiky. Je to k smíchu. Celý Honkong se přestěhuje do věznic pevninské Číny a bude klid. Ještě že v blazincich se tyhle věci už dávno vědí a nikoho z normálních uvnitř to nemůže překvapit. Taťka Putin bude vládnout do stovky a překoná tak v době panování i ruského Cara... Kde to žijeme??? Není vám to snad k smíchu??? Mě ano, kdyby to nebylo k pláči. Zamysleme se nad tím v jakém světě to žijeme, a nebudete li si nic nalhávat, zjistíte že blázinec je tím nejnormálnejšim místem. Jenom mám strach, aby se tam nezačaly vytvářet fronty....



Chtěl bych poděkovat všem, kteří sledují mé příspěvky také na sociálních sítích, moc si toho vážím a děkuji za vaše názory a redakce, prozatím jsem se rozhodl držet čtrnáctidenní periodicity příspěvků, protože bych vás nerad zahltil svými výplody... Naleznete mě na Instagramu či Facebooku....
skrzeploty
Skrze ploty Blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky