POSLOVÉ ÚSVITU

21.07.2020
Motto: Blaze vám, když vám budou zlořečit a pronásledovat vás a šířit o vás všelijaké zlé a lživé řeči kvůli mně. Radujte se a jásejte, protože vaše odplata v nebesích je veliká. Takto totiž pronásledovali proroky, kteří byli před vámi.Vy jste sůl ze mě. Kdyby sůl ztratila svou chuť, čím se zas osolí? 
Chtěl bych se omluvit, že jsem nedodržel čtrnáctidenní nedělní periodicitu příspěvků, ale čerpal jsem řádnou dovolenou a inspiraci, a to tím, že jsem se rozjel po České republice a navštívil několik z vás, z řad čtenářů, s kterými jsem v kontaktu díky sociálním sítím zejména Instagramu.... Bylo to velmi osvěžující hledět si z očí do očí. V tomto smyslu zdravím zejména do Pardubic, kde jsem strávil báječný čas. Přesto, že jsem navštívil i turisticky zajímavá místa musím konstatovat, že turistů bylo jako když utrousí, a to je voda na mlýn plíživě nastupující ekonomické krizi, kterou nezachrání ani ambiciózní plány Evropské unie. A půjde o krizi nebývalých rozměrů. Další kapka v Božím plánu, a krize ekonomická přeroste jak jinak než v krizi sociální... Virus, který se přenesl ze zvířete na člověka ve Vuchanu masivním šířením mezi lidmi zmutuje a jeho virulence se mnohonásobně zvýší a tak po prázdninách bude opět veselo, spolu s nárůstem běžných respiračních nemocí... Takže se stále máme na co těšit, jak krásné jsou to dny, když Bůh plní svá zaslíbení, která dal do úst bláznů včetně mě již před deseti lety... Věřte, že pod mou rouškou bude široký úsměv....A tak podzim, který je pomalu za dveřmi bude opět jedinečný v tom co nás čeká. Ještě že už zbývá jen deset let než budou všechna proroctví naplněna a přijde konec a nový začátek... Tentokrát však nepůjde o povodeň, ALe o oheň, který sežehne zemi. Paradoxně první globální ránou je Korona, tou poslední bude korona pro změnu sluneční. Jenom pár let než přijde totální konec, ALe i tyto roky budou mimořádně výživné a o zábavu bude postaráno. Více informací můžete načerpat z tohoto krátkého dokumentu, který velmi dobře osvětluje blížící se hrozby... 

POSTŘEHY Z BLÁZINCŮ

    Jako v každém společenství mnoha lidí se i v blázinci vytváří určitá hierarchie, a vzhledem k tomu, že je tu spousta zajímavých lidí s velmi osobitými názory jedná se o opravdu velmi květnaté společenství. Naleznete zde lidi ze všech společenských vrstev a přesto, že zde jste si zde všichni rovni vytvářejí se určité skupiny. Z vlastní zkušenosti vím že nejlépe je proplouvat mezi všemi... Většinou stále je osazentvo kuřárny, stejně stálou skupinou je parta ve společenské místnosti s televizí, pak je tu řada sólistů kteří jsou zalezlí na svých pokojích a tu spřádají ty nejroztodivnější plány. Pak je kategorie spáčů, kteří se rozhodli celý pobyt prospat, což pod vlivem prášků není až takový problém. Takže vidíte že blázinec je velmi pestré místo a pokud jste komunikativní typ rozhodně se zde nudit nebudete... Pro ilustraci přikládám krátké video...


PORTA APOSTOLORUM

Dnešní Porta Apostolorum bude opět monotematická a sice věnována mladému českému umělci, který velmi dobře osvětluje některé mé pocity. Věřím že se Vám bude líbit stejně jako mě...



Děkuji moc za vaše názory a interakce na sociálních sítích, moc si toho vážím a jsem moc rád, že jsem se mohl s některými z vás setkat i osobně...
skrzeploty
Skrze ploty blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky