Po návratu z Boh-nic

28.04.2020
Tak praví Hospodin: "Zlořečený, kdo spoléhá na člověka, kdo se o smrtelníka opírá a v srdci se odvrací od Hospodina. Je jako křoví někde na poušti - necítí, když dobro přichází. Žije ve vyprahlých koutech pustiny, v solném kraji, kde se nebydlí. Požehnaný, kdo spoléhá na Hospodina a jehož nadějí je Hospodin. Je jako strom zasazený u vody - zapouští kořeny u řeky. Nebojí se, když vedro přichází; jeho listy se vždy zelenají, v roce sucha nemá obavy a nepřestává nést plody." (Jer 17,5)Omlouvám se za poslední dva díly, ALe můj favorit Nikola Tesla, taky musel napřed zabít slona afrického stejnosměrným proudem, aby porazil fenomén Edisona... A jeho osud mi radí, abych byl opatrný, a jako paranoi -dní schizfrenik pochopitelně budu... Otec mi dal sérii kontrolních otázek pro každého hráče, takže tady jsou...
Smečka psů mě kruhem svírá, zlovolná tlupa mě obkličuje; sápou se jako lev na mé ruce a nohy, mohu si spočítat všechny své kosti. Pasou se na mně svým zrakem.Dělí se o mé roucho, losují o můj oděv.1) kdo to byl Ciolkovski???2)na co byly Stalinovi varhany???3) co musíš mít s sebou na Lebedionoe ozero???Odpověz prostřednictvím sociálních sítí do rozednění.... Dalšího dne.. Je těžké být hráčem v Boží hře kamínky v soukolí osudu... Naštěstí ligový hráč má nazrenováno v likvidaci Ega... Které je mnohdy snadnou kořistí Bohu. Naštěstí mě Otec vybavil drobnými těžce vydobitymi artefakty... Mám archu úmluvy, grál a při hledání kopí osudu Jsem teď zakopl o kámen mudrců... Teď JSA balvanem v pravdě Sysyfofským téměř zavalen, přemýšlím jak to smrtelníkům přiblížit, ne proto aby zakopli, ALe aby po něm mohli stoupat... Podobně jako já sprušl po šprušlu jak krásně česky řečeno, po Jákobově žebříku... Pokaždé když Bůh zamíchá karty k další hře je hra zábavnější ALe s jasným vítězem... ALe nemyl se dokáže být i krutý nemilosrdný bankéř... Hodně štěstí... ADam Lewenstein 3...

PORTA APOSTOLORUM

Dnešní Porta Apostolorum bude monotematická, zcela změní život, díky dílu největšího českého proroka Sváti Karáska, evangelického zpívajícího faráře těžce zkoušeného soudem, v jehož písních je Moudrost i síla zároveň... Hezkou zábavu ADAM...
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky