"PLÁN HRY"

05.05.2020
Motto:"Kdo slyší vás, slyší mne, a kdo odmítá vás, odmítá mne; kdo odmítá mne, odmítá toho, který mě poslal."0,16
Mnozí z vás mi píšete, a jsem za to velmi rád, jak se z deníku blázna a blázinců může stát těžké až náboženské čtení... Zvláštní, ale je, že se to vůbec nevylučuje, ač pravidelně vylučuji, Bůh mi dal nejvyšší dar svobodu slova, a poznání,za cenu toho, že se v očích mnoha lidí i vlastní rodiny stanu bláznem. Asi si někteří z vás řeknou, ano tohle je fakticky magor... ALe vše závisí na úhlu pohledu... V naší společnosti můžete být bláznem za mnohé daleko menší prohřešky než je bezmezná důvěra v Boží plán v jeho dokonalé hře. On stvořil nás všechny a náš vesmír aby se jím bavil a předal nám nejvzácnější dar všeobjímající lásku... Proto zkuste soudit člověka který má jediný cíl oslavit Boha v jeho dokonalosti... Odlepit tisíciletí nalepených sraček na čistou Boží lásku... Náboženství která vznikla jsou jenom dílem člověka a stvoření světa temnoty a démonů právě tak, podle oblíbeného úzu Rozděl a panuj. ALe Bůh stvořitel všeho tudíž reprezentuje obě strany. Je světlem i temnotou zároveň. Těžko představitelné v klasickém pojetí Bible... A Ježíšovo učení pokřivené malostí lidí nepochopené a zkreslené.... Proč u každého podobenství musí být dvoustránkový výklad??? Ptej se sám sebe splňuje a zapadá do tvého plánu kde pravda a láska vítězí nad lží a nenávistí?? Nebo jsou tví démoni dostatečně temní a ďábel který tě ovládá dostatečně mocný??? Pravdu lze nalézt pouze na jediném místě na světě a tím je blázinec. Jedinci kteří jsou ovládání sílami světla a temnoty. Boj který je ve 3D světě stvořen má však předem stanoveného vítěze - Boha otce který je vším co stvořil... A TEBE ustanovil pánem svého osudu k obrazu svému... Je jenom na tobě které síly využiješ ve své pozemské missi... Tvá duše má místo v Božím plánu a je dokonalá... Přitahneš k sobě vše co z TEBE vyzařuje.... Ovládá tvou duši satan??? Pak sis to jistě tak přál... Jsi bojovník světla??? Pak to jistě byla tvá volba. Duch Boží vznáší se nad vším a pobaveně boj sleduje... V minulých kapitolách jsem se zmínil, že v našem oblíbeném blázinci v Bohnicích je mnoho lidí zmítanych démony. A ano potřeboval jsem svého bodyguarda, protože tělo je smrtelné... Jak už víte této role se zhostil jeden z mých učedníků. Díky vůli Boží jsem jeho služeb využil pouze jednou. A to jen proto abych pochopil jak pomíjivé je naše byti. Nejsem Ježíš, to opravdu ne, a NIKDY bych se neodvážil o pouhého srovnání... Jsem jenom synem člověka, kterému Bůh v těžkých chvílích vždy ukazuje cestu... Mě či tobě stačí nechat se vést... Ale to není všechno. Na tobě a na mně však Bůh chce víc, než si to připomínat. Postavme se "do mezery" za tento svět a volejme k Bohu, připomínejme mu, že On slíbil, že když se jeho lid k němu obrátí, napraví své cesty, tak On , Bůh, uzdraví zemi....
Každému je cesta otevřená a plán je jak jinak než dokonalý. Nůž dvě až tři miliardy lidí kteří jsou tzv věřící si přejí rozhodující zápas v údolí OR megido známější jako Armagedon. A BŮH přece musí jejich přání ve svém plánu zohlednit jako správný milující otec... Nebo sáhneme raději k osvědčeným lidským plánům- zlikvidovat všechny křesťany??? To už z historie víme, že to nelze použít, protože i oni jsouce stvoření Boží... Takže co s tím??? Bože raď... A Bůh pravil v blazincich blaznům vyřešte to pro lidstvo... A tak blázni staletí bojují na malých hřištích a hledají lidstvu odpověď... A tak pokud se dostanete do tohoto VIP klubu máte jedinečnou možnost se do toho osobně s malostí člověka vložit se svým řešením konečné otázky.... Mnozí kteří tu být dávno měli své myšlenky raději aplikovali na lidstvo rovnou a tak jsme stvořili války a bojovat chceme dál podle neustálého zbrojení... Ikdyž mi stále uniká s kým to chceme bojovat když ne sami se sebou... Zdá se, že mírové řešení neexistuje, opak je pravdou. ALe kdo to lidstvu sdělí, světoví lídři alespoň většina zkušenosti z blázinců nemá ikdyž většina by se tam vyjímala... A tak světu vládnou blázni které spolu s námi na okraj propasti dohnalo vlastní ego. A nyní když nadchází čas 33 božích ran ukazují se v plném lesku. Nikoliv však zbroje ALe totální neschopnosti.... Je jenom na tobě jak to bude dál, každé tlukoucí srdce se počítá, žij život takový jaký si přeješ a Bůh tvá přání bezezbytku vyplní. Taková je má osobní zkušenost o kteroužto bych se s vámi všemi chtěl podělit. To nejsou kecy faráře to jsou slova člověka který se stal bojovníkem proti omezování osobní svobody a zodpovědnosti vůči vodě a větru a dešti nebo tak něco, jasnější a ostřejší obraz na stěnu nebo strop nebo tak něco jako svatební dar Boha, který se stal bojovníkem a pastýřem zároveň...


PORTA APOSTOLORUM

Dnešní Porta Apostolorum bude obsahovat devět vystoupení, proto, aby připomněla světu, jak důležité je číslo devět. POKUD totiž v budoucnu budeme trvat na systému pracovních dnů, je Bohu milé jak víme šest pracovních dnů a tři dny volna. Odpadne tak hnusné pondělí a bude sobota moci být opět svěcená, jak si to Hospodin přál... To zmiňuji pro to, že chci aby to bylo zaznamenáno pro budoucí generace... Zatím bych na to netlačil. Vybraní umělci vás svou vlastní tvorbou jistě nezklamou... Tak jako mě... Hezkou zábavu ADAM LEWENSTEIN 😎❤️🧡💛💚♥️💛💛🙏♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️🙏♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️



DYCKY MOST

Dnes se s tebou chci podělit o zážitky ze své předposlední dovolené v Mosteckém blázinci... Bylo to dokonalé, měl jsem samostatný pokoj přímo hotelového typu, díky moc lékařům kteří správně vyhodnotili situaci kdy bylo lépe ponechat mě v mém světě třech osobností... Díky tomu jsem měl možnost odhalení nové schopnosti a sice, že můžu plynně komunikovat s ostatními schizofreniky, což běžným smrtelníkům není umožněno. Stačilo při tom odhalit jednoduchý princip jak schizofrenie vlastně funguje. Za normálních okolností dvě hemisféry mozku komunikují spolu přímo a tzv. Rovně. Dojde li však ke stavu ohrožení přebírá štafetu Amigdala.dříve již jsem popsal na jakém principu funguje. V ohrožení života velí uteč nebo bojuj nic jiného neumí protože je to nejstarší část mozku. Výjimkou jsou ALe schizofrenici, Amigdala pokud přebere vládu nad mozkem komunikuje nadále s oběma hemisférami jenže křížem. A tak zdánlivě dochází ke zmatení jazyků a myšlenek. Já však jsa obdařen tímto poznáním dokáži řeč dokonale dešifrovat. A to jsem prováděl ku zlosti lékařského týmu, čímž se náš kolektiv bláznů dokonale bavil, když jsme stanovili jednu z nás schizofreniků tiskovou mluvčí 😜😜😜 Samozřejmě příběh který ji přivedl do mé cesty byl mimořádně smutný a tak věřím, že už je z nejhoršího venku, i díky mému působení a v tomto případě i nutné aplikace psychofarmak... Jak víte nemám k nim nejlepší vztah ALe jsou případy kdy nohou opravdu hodně pomoci. ALe rozhodně jsem proti aplikovat to jako trvalé řešení. V jednom z minulých dílů jsem se pokoušel vysvětlit, že veselé historky z blázince je už v slovním spojení něco těžko řešitelného, protože z pravidla za každým člověkem je dosti strastiplná cesta k šílenství a fóry blazincového typu jsou pro běžnou společnost těžko transformovatelné. Proto mi prosím odpusťte, ale dnešní kapitola je míněna spíše jako rada odborné společnosti... Jako něco málo k zamyšlení nad problematikou schizofrenie jako takové....



Rád bych Vám všem poděkoval za příspěvky, které mi píšete prostřednictvím ať již Instagramu nebo Facebooku, jsem za každý drobný postřeh velmi vděčný a vaše názory mě mimořádně zajímají. Moc děkuji jenom tak dál....
@skrzeploty
Skrze ploty Blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky