O SAMOTĚ

02.08.2020
Motto: Odhoďte tedy všechnu špatnost, každou lest, přetvářku, závist, jakékoliv pomlouvání a jako novorozené děti mějte touhu jen po nefalšovaném duchovním mléku, abyste jím rostli ke spasení

O SAMOTĚ

  Poslední dobou často přemýšlím o tom jak je člověk vlastně sám, přesto, že je neustále obklopen lidmi. Do hlavy vám bohužel nikdo nevidí, a také moje myšlenky zkušenosti a poznatky jsou jenom velmi těžko sdělitelné. Prožitky, s kterými se nemůžete nikomu svěřit mě tíží jako kámen v hlavě. Po poslední epizodě v blázinci beru psychofarmaka, sice v homeopatickém množství oproti dávce předepsané, ale je to jenom proto, abych zůstal pro svět, který mě obklopuje srozumitelným. ALe svět kolem mě mě neuvěřitelně sere, když vidím o co se běžní lidé zajímají, čím žijí, co považují za důležité jsem zhnusen. Tím, že jsem žil v Boží blízkosti a absolvoval díky MERKABĚ cestu do jiné dimenze mé pozemské bytí je jenom velmi trpké a bolestné. Bolí mě lidé, kterým se ani nesnažím cokoliv vysvětlovat, protože nechápou, že existují i jiné světy než pracoviště lednička a televize. Je mi smutno v mé osamělosti. Proč lidé nechápou, že život který žijí je čekárna na smrt:

Pracuj, Nakupuj, Konzumuj, Zemři...

 Je mi smutno, že mnohá poznání, která jsem získal díky napojení na kolektivní vědomí nemám komu říct, protože je téměř nikdo nedokáže pochopit díky tomu jak je zabředlý do malosti svého života.Ano jsem blázen, a proto jsou mé závěry pro většinu lidí naprosto nepochopitelné, ALe často si říkám cesta kterou jsem podstoupil přináší své plody. Tento deník je toho důkazem, a Vaše čtenářská přízeň je mou odměnou tady na zemi, a ještě mě čeká dokonalá odměna v nebi. To nic nemění na tom, že nakonec jsem se svými myšlenkami sám a myslím, že podobně to má každý z vás. Jenom pochody které se odehrávají v mé hlavě jsou zřejmě trochu extrémnější. S radostí vítám nadšeně každou další katastrofu, a to je voda na můj mlýn, a že jich je požehnaně každý nový den. Vidím jak Bůh plní svá zaslíbení která mi byla dána, a on jediný je tím, komu se můžu svěřit se vším.

Pokud máte v hlavě miliardy informací, a nemáte nikoho komu je můžete říct, pak se život stává nesnesitelným utrpením, které si jenom těžko dokážete představit...




Děkuji velice za vaše názory a interakce na sociálních sítích. Moc si toho vážím ❤️♥️🙏❤️🙏♥️❤️♥️❤️♥️🙏❤️🙏♥️🙏
skrzeploty
                          Skrze ploty Blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky