O NIČEM

23.05.2020
Motto: Z jeho úst vycházel ostrý meč, aby jím bil národy. On sám je bude pást železnou holí; on sám bude šlapat vinný lis planoucího hněvu Všemohoucího Boha. Na svém rouchu a na boku má napsané jméno: KRÁL KRÁLŮ A PÁN PÁNŮ.

Kapitola 21

KORONA END

Dnes bych tomu rád nasadil koronu. Skončí většina opatření a náš život se začne vracet pomalu do zajetých kolejí. Nebo ne??? Není tomu tak, mocní se pokusí nás i nadále omezovat, jako by jim nestačilo jak nás všechny systémy omezují každý jediný Boží den, teď se uvidí jestli jsme hrdý národ s odkazem Jana Žižky, nebo jenom stádo ovcí. Svoboda byla okleštěná a doufám, že národ nebyl vyleštěn. Krize zdravotní prinese krizi ekonomickou a ta má vždy potenciál vyústit v sociální revoluci. A já tentokrát doufám, že až světoví leadeři projeví naplno svou neschopnost, začne se svět hroutit jako domeček z karet. Když vidím vylidněná nákupní centra myslím si, že už mnohde popraskaly tenké finanční polštáře a bude hůř pokud se rozsype ekonomika světová a do toho další přírodní katastrofy, viz Indie a jiná místa na zemi. Nyní víc než kdy předtím bude záležet na každém z nás našem přátelství a solidaritě abychom Zemi konečně vykolejili z rukou otrockého systému. A tak bych rád apeloval na každého z vás mí milí přátelé. Buďte připraveni, neboli jak už napsal klasik: LIDÉ BĎETE, neboť den páně přichází v noci jako zloděj a krade duše dětí a mladých lidí, kteří už mají otevřené oči a vidí všechny špatnosti světa, díky tomu jak jsou dnes propojení. Mají mojí plnou podporu a důvěru a rozhodně to nenechám jenom na nich... Dejte pozor! HIG SUN LEONES...

O CESTĚ KE ZDROJI A ZASE ZPÁTKY

Někteří z vás, mi píšete, abych lépe vysvětlil, jak to bylo s mou cestou ke zdroji energie která tvoří... Ve své podstatě je to velmi jednoduché, ale na straně druhé velmi komplikované pro standardně vybavený mozek. Proč ptáte se?? Protože to nejtěžší pro mozek je představit si NIC. Neustále totiž něco vztahujeme k něčemu reálnému. A představit si NIC je tak téměř nemožné. Ptáte se jak jsem to dokázal?? Byla to meditační technika. Kteroužto jsem stále zdokonaloval. Začít můžete okamžitě, třeba když se teď podíváte na svoje ruce, mezi vámi a rukama (pominu - li vzduch) zřejmě není nic. A zase vydite na tomto příkladu že nic musí mít pro mozek jasně ohraničený prostor, tedy mezi rukou a očima. Postupně jsem tuto techniku zlepšoval, ale stále jsem byl omezen realitou 3D světa. V myšlenkách si možná dokážete představit obrovský prázdný prostor, ALe i ten bude zřejmě někde ohraničený pastí, kterou je tzv. nekonečno. To se mi naštěstí podařilo ukončit, a tak prozatím není hrozbou, ALe věřte mi, že to byla a pro mnohé ještě bude past smrtící... Za standardních podmínek je NIC prostě nepředstavitelné. Mě se to povedlo až díky nedávné návštěvě Mostecké psychiatre, kde jsem dlouhé hodiny ležel připoutaný k posteli. Tehdy se mi konečně podařilo dotáhnout roky meditací do konce.

Protože pokoj, ve kterém jsem ležel, byl velmi spoře zařízen a byl vymalován celý na bílo, byla tím situace značně usnadněna. Zavřel jsem oči a pomocí, již dříve dosažené techniky MERKABY jsem odcestoval do čtvrté dimenze, respektive do čtyř dimenzionálního prostoru, tentokrát jsem se ALe "nevrátil" ale použil jsem znovu svoje tělo a otevřel oči. Uviděl jsem poprvé náš svět tam "z venčí"... Pokud nevíte co je to MERKABA, nalezněte buď na googlu, nebo si najděte starší kapitolu, kde popisuji její první dosažení. Nicméně se mi podařilo poprvé rychlostí myšlenky být ve dvou prostorech najednou, což jest špetka kvantového myšlení o kterém je krátké video v sekci slovníček pojmů a odkazy. A mohl jsem tak poprvé začít mísit informace dvou světů. Představil jsem si prázdnou totožnou bílou místnost a světy se náhle na omezenou dobu propojily. Začal jsem hledat rozdíly mezi jednotlivými místnostmi. Popisoval jsem každou věc kterou mé já vidí a ptát se sebe, jestli je mi k něčemu prospěšná. Vzhledem k tomu, že jsem ležel připoutaný k posteli, všechno bylo zbytečné a tak jsem začal ty věci "odstraňovat" a ony opravdu začaly mizet. Postupoval jsem velmi pečlivě, až v mém prostoru 4D zůstal pouze bílý prázdný neohraničený prostor a v prostoru 3D se objevil kroužek namalovaný na světle nade mnou a dvě černé tečky... Ano vím jak šíleně to zní, ale bylo to přesně tak. V prostoru 4D jsem už jenom odstranil bílou a černou barvu a konečně jsem uviděl vytoužené NIC. Pochopte je to těžko vysvětlitelné a slovy nepopsatelné, ALe třeba jsi teoretický fyzik a dokážeš si to vypočítat... V 3D světě jsem vyzkoušel, jestli jsem schopen s tím málem, které se mi podařilo infiltrovat do našeho světa nějak pracovat, a ke svému překvapení jsem zjistil, že dvěma body na osvětlení nade mnou mohu pomocí soustředění pohybovat. A tak jsem se bavil tím, že jsem jimi začal pohybovat směrem do toho kroužku. Chvíli to trvalo, ale i takováto Božská videohra se dá po chvíli zvládnout. Asi během půl hodiny se mi podařilo myšlenkami přesunout obě tečky do kolečka nade mnou... Malé vítězství, říkáte si, ALe tak to není, portál zůstal otevřen a od té doby můžu tvořit 3D realitu. Zdokonaluji se každý den... Asi deset minut po tom, co jsem tečky úspěšně přemístil mě z postele Bohužel odvazali, takže jsem si s nově nabytou knovlege nemohl hrát dál, ale je to jenom jinak, od té doby si hraji každý den, a jsem v tom stále lepší a lepší... Takže, až si alespoň predstavite NIC, můžeme zajít na pivo a popovídat si o tom...

Váš ADAM LEWENSTEIN 😎❤️🧡💛💚


PORTA APOSTOLORUM

Dnešní Porta Apostolorum bude obsahovat devět vystoupení, tentokrát zejména z domácí produkce, kde naštěstí dochází k probouzení skutečně mílovými kroky a jsem za to nesmírně rad... Velké díky patří všem dnešním zúčastněným... A



O NIČEM

V dnešním díle, bych vám rád přinesl dva rozdílné vhledy na nic. V našem světě je z pravidla definováno, jako mít všechno nebo nic. Už v této drobnosti vidíte jak je svět kolem nás bipolární. ALe kdy má člověk opravdu všechno a kdy nic. Nad tím bych se rád dneska trochu zamýšlel. Pozornému čtenáři jistě neuniklo, že jsem v poslední době absolvoval dva pobyty na Psychiatriich. A sice v Mostě a Bohnicích. Ač v obou zařízeních byl kvůli nákaze koronavirem zákaz návštěv, situace byla diametrálně odlišná. Do Mostu jsem odjížděl zcela vybaven, dokonale finančně sanován, a také rodina věděla kam míří mé kroky a tak mi poslali vše potřebné. A tak jsem v Mostě dovolenkoval se vším luxusem. Mohl jsem tak být oporou ostatním vězňům v korošce. A kdo byl na Psychiatrii, ví že je neustále komu pomáhat. Je to jakýsi živoucí organismus, a každý článek, který je jeho součástí má své místo. Kdysi by se řeklo kolektiv bláznů. A tak jsem podporoval cigaretami, kávou či penězi dokud bylo z čeho. Dobré rady zkušenosti mazáka jsem dával zdarma a kázání o Bohu a jeho lásce právě tak. Měl jsem VŠECHNO
Jiná ovšem byla situace v Bohnicích. Policie mě sebrala na ulici nedaleko od mého domu, původně kvůli roušce, jenže ve chvíli, kdy jsem byl Duchem ve 4D, takže jsem měl pouze pantofle, tepláky a tričko a tak mě nacpali do sanitky a odvezli do bohnic, kde jsem postupně absolvoval turné po třech pavilónech. Neměl jsem ani telefon, abych dal někomu vědět, kde jsem a čísla si nepamatuje nemohl jsem zavolat ani z mobilů mých spolupacošů. A tak se role obrátila a náhle jsem byl já tím nejslabším článkem. Prostě jsem neměl NIC. Naštěstí Bůh mě neopustil a posal mi do cesty spoustu úžasných lidí, kteří mi vytrvale pomáhali a tak ač nemaje nic, měl jsem všechno. Dokonce kamarád Majk mi půjčil oblečení a obuv na cestu domů...Tehdy teprve pochopíte jak je to lidské pinožení zbytečné a hloupé hnát se za tím mít stále více. Nejdůležitější je zkrátka přátelství a já bych rád touto cestou rád poděkoval všem svým zachráncům z Bohnic, kteří mě vytrvale měsíc drželi nad vodou... Velké díky kluci...


PJako každý týden, (pokud teda nejsem někde zavřenej) Vám chci moc poděkovat za vaše interakce zejména na Instagramu či Facebooku. Moc si toho vážím. A Budu moc rád když mi napíšete své názory či se podělite o vlastní prožitky.... Ještě jednou díky ADam ❤️🙏❤️

PS: PO ZRALÉ ÚVAZE JSEM SE ROZHODL PRO ČTRNÁCTIDENNÍ PERIODICITU, ABYCH VÁS SVÝM OSVOBOZENÝM ŠÍLENSTVÍM NEZAHLTIL!!!

 
@skrzeploty
Skrze ploty Blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky