L.P.D.

19.01.2020

Kapitola 11:11

Motto: "Síla nepramení z tělesné zdatnosti. Vyplývá z nezkrotné vůle."- Mahátma Gándhí

CALIGASTRO 20:1:2020

Tento mimořádný datum je předurčen k setkávání, poznávání nových lidí, a tak určitě dnes nezůstávejte doma, ale vyrazte do společnosti... Na obzoru je totiž láska na celý život a ještě déle...😆No a kdyby ne, určitě z toho kouká prvotřídní SEX...

Tolik citace z věčného horoskopu.

Ale pokud se rozhodnete tento výklad hvězd brát opravdu vážně, myslete na to, že při hledání vhodného protějšku je rozhodující nedat na první dojem. Mnohdy pro oči které lžou přehlížíme planoucí srdce které Bůh stvořil právě pro nás... A proto alespoň pro jednou odhoďte vsugerované stereotypy vnucené komercí a kultem těla, který této planetě vládne... Zapomeňte na Facebook a jiné nesmysly, kde se dnes a denně prodírate pozlátkem vyumělkovaných krasavic a krasavců, které ukládá do vašeho podvědomí fikce v které doposud žijete...Vnímejte energie a pocity vašeho těla, tak zvané Motýle v břiše...
ALe musím vás důrazně upozornit, že zatím zřejmě úplně nechápete jak funguje Boží energie... Pokud se domníváte, že Bůh je čisté dobro jste na velkém omylu!!!

Bůh stvořitel všeho a ve všem obsažený a všudypřítomný je ve tvém trojdimenzionálním světě pouze energií. A energie už z podstaty duálního vesmíru zadání musí mít dva póly. A tak Bůh i Ďábel v podstatě jedno jsou. Jing i jang v dokonalé harmonii. A pouze tvá energie, kterou vysíláš přitahuje jeden nebo druhý pól... A tak je rozhodující to, jak vyrovnaný jsi ty ve své duši... Záleží na tobě jak s energií naložíš a změníš ji ve svou osobní realitu, v které žiješ...Proto NIKDY neobviňuj Boha, že nevyhověl tvým přáním. Udělal jen realitou co vysílá tvá DUŠE. Proto se to nedá koupit, ani jakkoliv jinak ojebat... 

Bůh je spravedlivý a ví, že nejsi dokonalý, ale ranami tě učí abys to konečně pochopil. A TY pokud uvěříš vždy přemýšlej kdo je ten hlas, který ti našeptává, je to tvá duše, nebo ego???Ale jedním si buď jist, vydřepět v kostele se to nedá. Tam možná okultní krvácení... A nebo si rozflákáš hlavu o zeď...Tvoje tělo je tvůj chrám a Bůh je v něm...A rozhodně přemýšlej jaká jsou tvá přání... Co začíná smíchem může skončit v slzách... Pochybnosti jsou vždy tím správným ukazatelem směru... ALe pochybuj o sobě BŮH je bez viny...A neboj se přát VÍC nebo zdánlivě nemožné.NIC NENÍ NEMOŽNÉ !!! ADAM.

ZPRÁVY Z PAVILONU 33

V minulém díle, jsem se trošku rozepsal na téma psychotické paranoi. Často postihuje zejména konzumenty drog, kteří jsou současně dealery, aby si na fet vydělali. Znám jich celou řadu, v Israeli jsem totiž mimo jiné pracoval jako barman v drogovém doupěti, kde se prolínal svět distribuce a uživatelů... Mohl jsem dokonale den za dnem sledovat jak nový člověk, který zrovna od někud přijel poprvé sehnal nějaký fet, jak euforické byly jeho stavy a jak se začal objevovat v mém lokále stále častěji, až se z něj stal štamgast se svěšenou držkou a odkapávající dlouhou slinou... Jak nebyl časem schopen chodit kamkoliv jinam, na tož do práce. Jak začal napřed okrádat kamarády, po čase už jenom regulérně krást... A v závěrečné fázi už ani to. Pak jsem ho/ji vynášel z hajzlu, kde si střelil tzv. ZLATOU. Ty dveře od záchodu jsem vyrážel tolikrát, že jsem si vždycky, když jsem je opravoval vzpomněl, na Bobíka: "Dveře mají panty z kůže okna nejsou zasklený..." A každýmu jsem to tady na tý točící židli říkal, že to takhle bude, ale je to marný, marný, marný. Protože každý se domnívá, že jemu se to STÁT nemůže, protože on je přece chytřejší... A protože to byl díky drogám v podstatě Mlýn na Černé Vodě, s každou další rakví přišel někdo nový a tak pořád dokola...Proto nesnáším tvrdé drogy... NIKDY jsem se jich nedotkl a to se NIKDY nezmění... Nicméně proč o tom píšu. Protože všichni prohlašují, že je potřeba s nimi bojovat... Já říkám, že dokud budeš bojovat, nepřátelé budou přicházet... Je potřeba měnit myšlení lidí, aby si potřebné látky vyráběli ve svém mozku sami... A mozek to umí, je to dokonalá chemická továrna... Nepotřebuje žádné chemické stymulanty z venčí... Například USA investují miliardy dolarů do boje s pašeráky a výrobci, další miliardy dolarů do penitenciární "péče" a k potlačování souvisejících trestných činů a lékařské péče, psychiatrii nevyjímaje. Při tom by stačil pouhý zlomek z této částky na edukační činnost... A drogy legalizovat a parádně zdanit... Co Donalde??? Protože výsledek nekonečné války je to, že kdo chce, si drogy sežene kdykoliv chce. A argumenty odborné veřejnosti, že by užívání stouplo a výdaje by se naopak zvýšily neobstojí... Pokud bychom investovali čas a peníze do vzdělání v oboru správného používání mozku nikdo by po drogách nebažil jako po možném úniku z hnusné reality... Prohibice měla vždy a vždy mít bude Efekt přesně opačný. Konečně poznala to už Eva v ráji... Mozek dokáže cokoliv. Stačí jenom myšlenka a proces se spustí sám. Stačí pouhá myšlenka a dokážete poručit krvi kam má téct... Třeba v případě erekce... Stačí jen myšlenka a krvácení můžete naopak zastavit... Nic není nemožné, stačí jen plně ovládat svůj mozek... ALe proč o tom píšu, protože jsem se dostal díky abusu marihuany (jako přírodní stimulant v pořádku ❤️) do terapeutické skupiny proti závislostem... Jejím Vedoucím je naštěstí již dříve zmiňovaný Moše... Je velmi vlídný a tolerantní ke všem členům, včetně mě... Dalším členem jak už jsem psal je můj současný spolubydlící AdamII. A pak je tu s námi Máňa... Popíši vám zhruba naše první sezení... Omlouvám se, že jsem od tohoto dílu přestal používat uvozovky přímé řeči, ale tento prvek jazyka přímo nesnáším celý život. A tak to bude jinak. Každý průměrně inteligentní člověk snad pozná, že jde o větu vyřčenou... Kromě nás je tu mladá aktivistka, lékařka z pavilonu léčby závislosti.A ta se do mě jako nováčka ve skupině hned pustila:Takže nám Adame řekněte, litujete něčeho, co jste před zahájením léčby udělal???Ne já nikdy nelituji věcí, které jsem v životě udělal, lituji jenom věcí které jsem neudělal... ALe samozřejmě mě hrozně mrzí, že má stará maminka musí absolvovat turné po blázincích...Ale pokud jde o trávu, musím vás upozornit, že lidstvo využívá změněné stavy vědomí již tisíce let, a nikdo na světě to nezmění... Vy jste zažil po úspěšné léčbě relaps, a opět na THC To vás ta předchozí zkušenost nevarovala???Myslím, že zatím není na světě nic, co by překonalo mé mimotělní zážitky...No jo, ale jestli takhle budete pokračovat, skončíte tady doživotně v županu s klíčem na krku...Jako bych slyšel varovně zdvižený Nešpora prst... Nedivím se, že máte 80% recidivy, pokud je vaší jedinou terapií vyhrožování... ALe tak to není, samozřejmě máme úspěšně vyléčené...Jistě, odsouzené k doživotí v pokušení... Adam II i Máňa se začli smát... Řekl jsem. Vidíte takhle bezpečně poznáte Boží pravdu, protože kde je Bůh tam je vždy slyšet pouze smích... Protáhla obličej... Na pomoc jí přispěchal, kdo jiný než Moše. A neutrálně prohlásil. Já myslím, že každopádně pozitivním signálem je, že si Adam uvědomuje, že svou, řekněme zábavou, zraňuje svou maminku...Bába se však nedala... A není vám teď lépe, když máte léky a váš Mozek funguje normálně??? Do toho vstoupila Máňa: Jenže to jste jen jako loutka na niti, a jakmile vylezu ven vím, že do toho znova spadnu... A zabodla do mě prázdné perníkové oči.Vás našli v psychóze na posedu několik kilometrů od města, a odmítala jste slézt, to myslíte, že je to lepší???Šla jsem si šlehnout, a furt mě pronásledovali...Vzpomněl jsem si na Týfovou, a usmál se na ní. Zčervenala a sklopila oči. Což ta bába asi považovala za svůj triumf a vítězně se na mě podívala.Ptala jste se na Můj Mozek. Teď právě jen pobublává jako motor Trabanta, ale nebojte pořád vím, kde mám klíčky od Ferrari...ADAM II i Máňa vyprskli smíchy... Bába to vzdala, a Moše to rozumně ukončil slovy: No myslím, že jsme se dnes spoustu zajímavých informací dozvěděli a pro dnešek to bude asi stačit, uvidíme se zase příští týden v Deset... Venku jsme si všichni tři zapálili, a z Mániných pohledů jsem pochopil, že by ráda... Ponechal jsem ji s Adamem II a spěšně se rozloučil a vyrazil na 28.Cestou jsem přemýšlel o tom, jak dokonalý je Bůh...

ZPRÁVY Z POKOJE ČÍSLO 10

   Upřímně řečeno uvažuji, že tuhle rubriku budu muset přejmenovat a spíš se budu věnovat tomu, co zažívám na mých krátkých vycházkách,vzhledem k tomu, že kluci sem chodí prakticky jenom přespat. Tak například AdamoviII jsem půjčil knížku. Vinetua, kterou jsem našel ve zdejší knihovničce. Rád jsem si ji po mnoha letech přečetl a opět, jako vždy dostal obrovskou chuť ochutnat grizzlyho tlapy. Jenže kde je zchrastit??? Tento sen se asi nikdy nesplní, leda snad, že bych vyrazil na východ. Tam by se dal sežrat asi medvěd celej... Ale to jsem odbočil. Adam mě překvapil, jak rychle čte, přelouskl Vinetua asi za tři hodiny, zatím co mě to zabralo s přestávkami dva večery. No a první trest už dorazil. Náš spolubydla "kavárenský povaleč" je obětí obrovského strachu, protože, když se vrátil z vycházky vzali ho na namátkový test a našli mu v krvi zakázané látky... Takže má až křeče v břiše, že ho vrátí na uzavřené oddělení... No jo karma je zdarma... Jeníček stále usilovně trénuje na svou elektrickou kytaru, čímž mě přivádí k šílenství, protože trénuje nějaký posraný etudy z internetu, místo toho, aby hrál rovnou celé skladby od srdce... Talent i sluch na to má jenom si nevěří. To je častá chyba začátečníků. To já když se učil hrát na hudební nástroje, etudy jsem přímo nesnášel a při jejich učení pod dohledem rodičů jsem brečel, zatím co otec vyklepával kuchyňským nožem nemilosrdně rytmus do stolu... A na konec zkoušení než jsem zavřel nenáviděný akordeon do vysvobozujicího pouzdra jsem otřel slzy a bezchybně vymrskl třeba Tocatu a fugu D mol bez not... No to jsou ty zažité způsoby učení, které málo kdy vedou k cíli... Co je pouze vydřená znalost a není od srdce je prostě na hovno...

DYCKY MOST !!!

Ráno jsem chutě posnídal, a po cigáru vykročil na misi... V jídelně seděl David... Maloval tužkou návrh nějakého asi grafiti. Co se výtvarné stránky týče, zpracování bylo přímo profesionální. Požádal jsem ho, jestli by mi neukázal i některé své další práce. Skočil si na pokoj a přinesl Štos pomalovaných A čtyřek. Velmi pozorně jsem si je prohlédl. Zejména jsem se zaměřil na rozmístění jednotlivých kresbiček na ploše, jejich velikost. Důležité bylo, že všechny byly monochromatické, tedy černé jako noc. I průměrně zdatný psycholog by usoudil, že jde o těžkou depresivní fázi... Nicméně já se považuji za trochu víc než jen za průměrného psychologa. A tak jsem viděl v každé kresbě to konkrétní volání o pomoc... Tuto možnost mi dalo včerejší večerní sezení. TOLIK bolesti, co tenhle mladý kluk zažil... Hrůza. Položil jsem mu ruku na záda. Naklonil se k místu, kde jsem pod záplavou dredů tušil ucho. A pošeptal mu:Je to nádherný Davide, ale chybí tomu barvy.Podíval se na mě velmi hloubavě. Díval se mi do očí snad dvě minuty. Pak se zvedl a šel znovu do svého pokoje. Po chvíli se posadil znovu ke stolu a ukázal mi co přinesl. Záplavu papírů a sadu pastelek. Řekl jsem mu. Výborně, dej se do práce Davide, budeš to potřebovat. A jak jsem stál za ním položil jsem mu ruce na ramena a naládoval do něj porci energie... Nechal jsem ho tvořit, a vyrazil za dalším cílem. Šel jsem do televizní místnosti, v jejímž rohu je deponována malá knihovnička. Prohlédl jsem sbírku knih evidentně pořízenou z přebytků nějakého antikvariátu. Řekl jsem si, škoda, že tu nebudu dýl, udělal bych to jako ve vykoupení z věznice Šošenk. Nicméně našel jsem knihu, kterou jsem hledal... Měla pohnutý osud, než doputovala ke mě... Což bylo jasně patrné z honosného Ex libris přeraženého záplavou razítek komunistických knihoven která na cestě nasbírala. Zalistoval jsem, tu a tam se začetl, až jsem našel stránku, kterou jsem hledal. Vědom si toho, že je to barbarské, jsem ji vytrhl. Přece jen zdraví člověka je mi přednější... Složil jsem ji na malý čtvereček a vložil do jedné z mých kapes. Šel jsem na kuřárnu. Tam už mě čekal vždy přítomný Jirka. Už od rána mi chce prý sdělit, že celou noc nespal díky mé včerejší akci v jídelně... To mě potěšilo. A tak, abych ho taky potěšil, řekl jsem mu, že si myslím, že je nejvyšší čas jít prostě domů, a že by to neměl podle mě odkládat... No jo, ale co bych pro to měl udělat??? Jako první věc, kterou musíš udělat je naučit se nazpaměť tenhle krátký text. A podal jsem mu výtržek... A do kdy??? Do oběda. Proč zrovna do oběda??? Protože ho budeš odpoledne potřebovat... Rozbalil čtvereček papíru a začal se smát. Tak hrozně smát, že se málem udusil a jeho knír létal divoce nahoru a dolů. Nechal jsem ho chrchlat a spěchal za Nikolasem na pokoj. Ležel na posteli a čuměl do blba. Neruším? Ne vůbec ne, co bys rád??? Chtěl bych si zahrát ty slíbený karty. Vytáhl je z šuplíku nočního stolku. Všiml jsem si, že tam má i cestovní Gedeonský Nový zákon. Ptám se, kde si k tomu přišel??? Ale, je neděle, a každou neděli chodí na místnost skupinové terapie farář a ten mi to dal... A ty jsi věřící kluk??? Já vlastně ani nevím, to víš u nás Romáků věří všichni. Já na to: Škoda, že se to v praxi moc neprojevuje. Ale jo vždyť já vím, že jste andělé sboru. Sedl si do tureckého sedu v hlavách postele a já naproti němu. Rozdal na prší a skoro mlčky jsme odehráli asi čtyři hry. Zívl jsem: Už mě to nebaví, mohli bychom si zahrát něco jiného??? A co bys chtěl hrát??? Já nejradši hraju hromádky... No jo, ale já nemám prachy... To já taky ne, ale co kdyby jsme si zahráli hromádky o pravdu??? Jak se to hraje??? Jednoduchý, ten kdo vyhraje dává otázku a ty musíš odpovědět pravdu, taková Boží hra...To je divný, já nevím. Neboj to dáš... Tak dobře, vyšší má bank. Sejmuli jsme on desítku já červený eso."Kurva" ujelo mu. To víš nejen Ďábel umí hrát karty o duši... Podíval se mi do očí. Ten pohled mě spíš hypnotizoval. Jeho hluboké temné oči byly jako dvě černé díry vedoucí až do nitra vesmíru...Tak jdeme na to. A položil jsem před něj tři hromádky. Dlouho váhal, které si vybrat. Pak dvě otočil, krále a osmičku. Otočil jsem zbylou hromádku. Sedmička. Evidentně se mu ulevilo... Dokonce se i usmál.Tak se ptej... Ten nápis na tabuli, to ty??? Ano. A proč??? Promiň jen jedna otázka... Rozdal jsem další hru. Na podruhé už tolik neváhal. Otočil, já též a eso. Ach jo, takže se ptej. Jsi tady zapykanej kvůli svý rodině??? Ano.Rozdal jsem. Další výhra. Je to pro to, že se jim bojíš říct pravdu???Ano. Další hra. Vyhrál. Ty věříš v Boha??? Neexistuje pro mě na světě nic důležitějšího. Výhra: Bojíš se, že tě zavrhl Bůh a rodina to ze stejného důvodu udělá taky??? Ano. Další hra: Prohra: Myslíš, že mě Bůh kvůli tomu nesnáší??? Bůh tě stvořil jako obraz sebe sama, a ty a tvá rodina vycházíte z jediné blbé věty, která, kdo ví jestli tam původně byla, z dopisu zmateného Pavla, zatímco Ježíš Kristus říká, že existují pouze tři druhy mužů, najdi si to, a jedním z nich jsi ty. Muž co nemůže být se ženami. Bůh je láska a je jedno koho miluješ...Koukal na mě s otevřenou pusou dokořán...Chceš ještě hrát??? Asi radši ne. A ty si taky myslíš že je to v pohodě??? No jasně já nemám předsudky vůči nikomu a ničemu. Nesoudím to mi nenáleží. Abych ti to dokázal, klidně ti přijdu večer do sprch ti třeba umýt záda, pokud bys to chtěl... No já si to ještě rozmyslím... Dobře, no nejvyšší čas jít na oběd nemyslíš??? Ok, usmál se, ale neříkej to prosím nikomu. Jasně, u mě je to jako v trezoru... A vyrazili jsme na oběd...Zajímavé jak některým věcem přikládáme obrovský význam. Dokonce se mylně domníváme, že jsou skálou, na které stojí naše civilizace. Opak je pravdou. Je to jenom dům na písku. Například jsme hrdí demokraté a pyšníme se tím že naším pilířem svobody je Římské právo... Pominu-li jak je toto slovní spojení nesmyslné už ve své podstatě, protože ve starém Římě ta svoboda nikdy moc nekvetla narozdíl od podmaňování a mocenského ovládání, vede mě to k zamyšlení čistě lingvistickému, protože nedávno jsem objevil dvě velmi mnohovýznamová slova v českém jazyce... A každý z těch významů dává slovu zcela jinou konotaci... A jak víme In principio erat verbum. Tak se můžete zamyslet sami. Jsou to:. STÁT a MOCA čeho je moc toho je příliš...

TO BE CONTINUED



Díky za vaši neutuchající přízeň... Moc si toho vážíme, protože víme, že názory zde zveřejněné Vám mohou připadat ortodoxní... Jsou protože máte radši mrtvé Proroky, s jejichž slovy se dá žonglovat... Nicméně dlouho jste volali po aktuacich, tak Vám je neseme jak jsme koupili...❤️❤️❤️

Sledovat nás můžete také na Instagramu a Facebooku... Adam 

@skrzeploty
Skrze ploty Blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky