HRY

04.06.2020

Motto: Tempora mutantur et nos mutamur in illis. -"Časy se mění a my se měníme v nich." 

TRUMP = ESO

     To jsem se dozvěděl teprve nedávno z google překladače a moc mě to pobavilo. Náš nejmocnější muž. Velmi nerad říkám větu, já vám to říkal ALe v blazincich už se to ví dávno, že všeobecná frustrace z politiky vyústí v masové protesty a nepokoje s rabováním. Stačila jenom zdánlivě banální roznětka. A tento virus se bude nezadržitelně šířit světem s rychlostí bacily nepřekonanou. A já se budu pod rouškou smát. Pokud jste bedlivými čtenáři náskok mých předpovědí je několik měsíců a je to proto, že zdroje z kterých mohu čerpat jsou mezi světy šílenství a reality. Rafinovaně ukryté v Božím světě duality. Jediná věc která mě mrzí je, že už mě několik let nic nepřekvapilo. No ALe takový už je osud člověka, který má přístup ke kolektivnímu vědomí. Což snadno může získat kdokoliv z vás, pokud o to budete usilovat, jde jenom o stav vědomí a mysli. Připravme se tedy na kolaps systému, nevím jak vy, ale já pro hroutící se systém plakat nebudu. A co přijde dál??? Každý ve své mysli vytváří realitu svého života a pokud se podaří každému z vás změnit svět kolem sebe, měníte tím současně celý svět. Stačí opustit staré struktury a bohužel zažité stereotypy a začít svobodně myslet o světě jaký ho chceme mít. A v tomto ohledu svobodného myšlení máme my blázni náskok, proto se nás snaží svět izolovat, ALe já vím že hrstka bláznů dokáže nakazit celé město, celá města celý svět. Byl bych mnohem radši kdyby se k tomuto bodu dospělo cestou uvědomění a bez násilnosti, ALe cesta už byla vybrána a tak s tím zatím nelze nic dělat... Tak už konečně začni myslet jako svobodný člověk tohoto světa a nech svou fantazii pracovat na plno a uvidíš, že Bůh tvůj svět změní...

ŠACH

V Bohnicích vcelku upřímně řečeno není moc co dělat, navíc během korona opatření, takže se buď blomcáte u televize, nebo na kuřárně. Vzhledem k tomu, že o mém pobytu zde nikdo z mých bližních nevěděl a já telefonu u sebe nemaje a čísla si nepamatuje snažil jsem se chodit na kuřárnu co možná nejméně, protože jsa zcela bez prostředků, musel jsem napřed cigáro někde vysomrovat. Naštěstí díky spoustě přátel na místě samém se to dalo zvládnout. Za což jim patří můj obrovský dík... Bohnická léčebna je však na každém patře vybavena "hernou" kde je skříň plná různých většinou deskových her. Které jsou díky blaznům kteří je hrají většinou nekompletní. Tentokrát jsem měl ale štěstí, protože na pavilonu 21 kde jsem trávil svůj měsíc byly kompletní šachy. Hra králů a bláznů. V každém blázinci naleznete různě zdatné hráče této hry. ALe nejčastěji narazíte na jednoho či dva velmistry, kteří pilně trénují při každém dalším pobytu. Podobné je to třeba ve věznicích, s čímž je uzavřené oddělení snadno srovnatelné. Ovšem v blazincich je ještě jeden důležitý faktor, který se jinde nevyskytuje, a to správné načasování partie. A to kvůli podávání kvant psychofarmak, která značně komplikují hru. A proto z vlastní zkušenosti mohu doporučit hrát ráno před snídaní, nebo odpoledne před večeří, vzhledem k tomu, že léky se vydávají z pravidla po jídle. Během svého pobytu jsem měl asi pět soupeřů a tak jsme hráli několikrát denně. Vzal jsem to každý den od těch nejslabších k mistrům, abych si taky trochu polechtal ego. Jednoznačně nejlepší hráč byl jistý Honza, který mě pravidelně drtil, ikdyž také jemu jsem mu uštědřil několik porážek. To byl mimořádně inteligentní člověk navíc ještě obdařen výtvarným talentem. Dělal krásné obrázky i v polních podmínkách. S tím i čestná porážka byla zábavou a já mu tímto příspěvkem skládám poklonu...


MAT

Mat hematika = zmatení jazyků. Už jsem o matematice a fyzice napsal několik kapitol a zřejmě ani tato nebude poslední. Používáme totiž dva naprosto neslučitelné systémy latinku a arabské číslice. A tím Bůh dává světu Mat. Protože musíme chápat písmena a číslice jako symboly, kterými také jsou, a jsou neuvěřitelně mocné, což už pomálu začíná objevovat kvantová fyzika. Proto spoustu věcí prozatím nelze vypočíst. A není to vlastně nic složitého, ikdyž mnohým to může zavánět spíše alchymií, kde na vyznam symbolů je kladen mimořádný důraz. Dnes díky vědeckým experimentům například víme, že stačí na láhev obyčejné vody něco napsat a její molekuly změní struktury. Což není výplod mého chorého mozku ale vědecký fakt. A proto je tak nutné vytvořit několik nových matematických symbolů pro kvantové výpočty s důrazem na slovo symbol. Podíváte li se na to nejjednodušší, je rázem jasné jak je to míněno.1+1 = 2 ale správný zápis je 11= 2 neboli II=2 kvantoví fyzici na superpočítačích dělí nulou, protože pokud by byly použity správně římské číslice ty nulu vůbec nemají. Respektive mají ALe je to symbol. Proto pokud se chceme hnout někam z místa je zapotřebí nejprve vytvořit matematiku symbolů. A já doufám, že to není hudba vzdálené budoucnosti, ale že tyto věci budou brzo implementovány.


PORTA APOSTOLORUM

Dnešní Porta Apostolorum bude obsahovat pouze české interprety, kteří se v našich luzích a hájích díky Bohu líhnou jako houby po dešti. Jenom houšt...



Díky moc za vaše názory a pohotové interakce, zejména prostřednictvím Instagramu či Facebooku, jsem za ně opravdu velmi vděčný a tak se neboj napsat třeba teď hned...
@skrzeploty
Skrze ploty Blog
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky