H.R.A.

25.01.2020

Tempora ne culpes cum sis tibi causa dolorum 

Kapitola 12

 


Motto: "Lopata je v jeho ruce, aby pročistil svůj mlat a pšenici shromáždil do své sýpky. Ale plevy spálí ohněm neuhasitelným"

Tak praví Hospodin: "Zlořečený, kdo spoléhá na člověka, kdo se o smrtelníka opírá a v srdci se odvrací od Hospodina. Je jako křoví někde na poušti - necítí, když dobro přichází. Žije ve vyprahlých koutech pustiny, v solném kraji, kde se nebydlí. Požehnaný, kdo spoléhá na Hospodina a jehož nadějí je Hospodin. Je jako strom zasazený u vody - zapouští kořeny u řeky. Nebojí se, když vedro přichází; jeho listy se vždy zelenají, v roce sucha nemá obavy a nepřestává nést plody." (Jer 17,5)

"Já jsem ušlechtilá réva a můj Otec je vinař. Každou ratolest, která ve mně nenese ovoce, odřezává, a každou, která nese ovoce, čistí, aby nesla více ovoce. Vy jste již čistí díky slovu, které jsem k vám mluvil. Zůstaňte ve mně a já ve vás. Jako ratolest nemůže nést ovoce sama od sebe, pokud nezůstane ve kmeni, tak ani vy, pokud nezůstanete ve mně.

Já jsem vinná réva a vy ratolesti. Kdo zůstává ve mně a já v něm, ten nese mnoho ovoce; beze mě nedokážete nic. Jestliže někdo nezůstane ve mně, bude odhozen pryč jako ratolest a uschne. Pak budou posbírány, hozeny na oheň a shoří. Jestliže zůstanete ve mně a má slova zůstanou ve vás, proste, o cokoli chcete, a stane se vám to. Když ponesete hojné ovoce, bude tím oslaven můj Otec a budete moji učedníci." (Jan 15,1-8 B21)

Modlitba důvěry k Duchu svatému
Věřím v Ducha svatého.
Věřím, že je pečetí a svědectvím Boží lásky ke mně.
Věřím, že je největší silou a světlem na této zemi.
Věřím, že může očistit a obnovit mé srdce.
Věřím, že může odstranit moje předsudky.
Věřím, že může změnit moje špatné návyky a sklony ke zlému.
Věřím, že může přemoci moji lhostejnost a vlažnost.
Věřím, že mě může nadchnout k lásce a ke službě.
Věřím, že mě může zbavit zlého, neklidu a zmatení
Věřím, že mi může dát odvahu k dobrému a k oběti.
Věřím, že může přemoci můj strach.
Věřím, že může dát lásku k Božímu slovu a k trpícím.
Věřím, že mi může odejmout pocit nemilovanosti a méněcennosti.
Věřím, že mi může dát sílu v utrpení a ve zkouškách.
Věřím, že mi může dát na pomoc bratra a sestru.
Věřím, že mi může dát dar přátelství a věrnosti.
Věřím, že může proniknout celou moji bytost.
Věřím, že může uzdravit mou minulost, mé vztahy, zranění i mé tělo.
Věřím, že mě naučí se radovat a přinášet pokoj a odpouštět.
Věřím, že mě dá poznat Boží vůli a Boží plán.
Věřím, že mi dá sílu věrně vytrvat až do konce.
Věřím, že mi dá odvahu vstát po pádu a začínat každý den znovu.
Věřím, že mě naučí naslouchat, modlit se i darovat úsměv.
Věřím Duchu svatý, že i přes moji slabost ve mně s láskou působíš

              ZPRÁVY Z PAVILONU 33

Už jsem v této rubrice probral kde co, z oblasti psychiatrické péče, a tak možná nazrál čas podívat se podrobněji na diagnózy, které zřejmě opravdu mám, a přestat vyvracet domněnky o tom co nemám...Již od narození mám zcela bez pochyb tzv. Mesiášský syndrom.Který mě nutí pomáhat ostatním i za cenu případného sebezničení... To není pro život moc praktická výbava... A samozřejmě lidé to snadno vycítí a jak už je jejich přirozeností snaží se toho zneužít... To platí zejména pro všechny sociální případy a bezdomovce... Tento dar nedar jsem zdědil po své matce, která se také potýká se všemi bezdomovci, které na ulici potká a i kdyby kolem sebe měla 1000 lidí, jdou bezpečně přímo za ní... Takže to máme společné... Další je Jeruzalémský syndrom... To je fenomén, který způsobuje zcela jedinečný genius loci v Jerusalémě... Pokud tam někdo pobývá déle, může se mu stát, že se stane "Ježíšem" a můžou se u něj projevit například stigmata... Což je krvácení z míst kde byl Ježíš Kristus přibit... Že jde o blud většinou poznáte bezpečně z toho, že ta místa bývají často špatně umístěna... Ale průběh nemusí být jen takhle extrémní, někdy si postižení stloukají kříže a courají s nimi v ulicích starého města... Takových tam potkáte desítky denně... A nebo můžete zažít vše spíše na pocitové úrovni... Já, jsem si mnoha denním vysedáváním v baru Jerusalem Star vytvořil nic jiného než své první delirium tremens v životě... Nicméně prožitkově hodně blízké době Kaifáše... Ale nijak víc jsem tomu nevěnoval pozornost, ale zdá se, že to může mít jistý přesah až za hradby města měst... A udeřit až po mnoha letech... Jinak bych asi neskončil tady... Nicméně nekrvácím a pokud tak jenom v srdci... Naštěstí zhoršení stavu neočekávám, protože to bych se zřejmě musel do té Hospody vrátit a to je vyloučeno... Jednak mám v pase razítko nežádoucí, jak už jsem dříve zmínil a pak už před mnoha lety jsem prošel všemi městskými bránami a žádná z průchozích není zrejmě určena pro mě... Oslů tam u každé bylo až dost, ale nikde žádný uvázaný u révy, abych mohl případně převzít pomyslnou štafetu 😂😂😂. A to mě definitivně utvrdilo, že to není má Cesta. ALe což, teď je prioritou opustit hradby blázince... No a to se stane co nevidět, jak mi bylo přislíbeno při poslední vizitě...Dále mám tzv Objevitelský syndrom... Ten vlastně způsobil změnu diagnózy. Nejprve jsem byl přijat pro pouhou toxickou psychózu, ale po té, co jsem se ve slabé chvilce pravdomluvnosti svěřil primářce Petrohradského blázince, že jsem vypracoval metodiku pro komunikaci tajných služeb, a jeho nepodstatnou součást tzv. Smajlíkový kód jsem nabídl na Aukru k prodeji změnila mou diagnózu na Schizoafektivni poruchu, protože tohle schizofrenici běžně dělají. Ani na vteřinu se nezamyslela nad tím, že by to mohla být pravda... Já prostě nesnáším když musím lhát ❤️🙏😆😘💜🎭😭😈😇🌞🌛👿👹😠💙💙💙 A při tom taková blbost 😆😆😆 Ale tři hospitalizace mi daly velké životní ponaučení a sice nikdy se nedávej po cestě, o které víš předem, kam vede... Dvakrát jsem toho nedbal a vrátil se k trávě a cíl byl tím pádem jasně vytyčen a také dosažen... To už se nebude nikdy opakovat, dokud nastane Den, který vše změní... A že nikdy nevíte kdy se to může stát...

ZPRÁVY Z POKOJE ČÍSLO 10

Jak už jsem psal minule, tuto mou oblíbenou rubriku bude nutné zrušit pro nedostatek aktuálních podnětů. Boží mlýny domlely a Adam II byl přistižen inflagranti s Máňou na jednom z dívčích pokojů... Sestry provinilcům pohotově odebraly krev a našli alkohol a THC. Takže Adam II se vrací na uzavřené oddělení a ještě na víc tím ztrácí šanci na komunitní bydlení po propuštění. Je mi ho upřímně líto, mám ho moc rád, ale věřím, že nakonec najde cestu ven...Takže to je pokojová derniéra z které by i Havel s Chramostovou měli radost... Takovou lekcí dokáže vymyslet pouze BŮH...A od příště??? Nechte se překvapit...Malá ochutnávka o kouzlech Českého jazyka:
"To sem mu nasral..."

"To si mě fakt nasral..."

Kdo komu a co Bože?!? 😂😂😂

DYCKY MOST VI

Po vynikajícím obědě jsem chvilku poseděl na kuřárně a přezkoušel si Jirku, jestli je na odpoledne připraven... Byl. Zkontroloval Davidovy nové práce a vyrazil jsem na domluvené rande s Doktorkou... Už mě čekala, a opět mě usadila na nízké sofa... Tentokrát ale její oči byly plné zájmu... Začala. Nedáte si kafe??? Jistě velmi rád... Mám, ale jenom tři v jednom... Ó vy mě rozmazlujete, moje nejoblíbenější... Děkuji...Postavila na kávu... Rozhlížel jsem se zatím po jejím doupěti... Takže jak dopadla vaše "skupinová terapie" ???Bohužel, musím konstatovat, že neslavně... Ze všech, které jsem pozval přišli jenom tři... Takže se to nekonalo??? ALe ano jen jsem vnitřně doufal, že mé zdravotní hrábě budou mít širší záběr...No a kdo tedy přišel??? David, Jiří a Nikolas... A copak jste se dozvěděl?? Všechno co jsem potřeboval. A tedy??? Viděla jste někdy film Svět podle Protta??? Ne. Jeden pacient mi ho kdysi vypálil na cédéčko, ale nikdy jsem to neviděla... To je ovšem škoda, vzhledem k tomu, že je to z vašeho oboru...Tento týden půjdu domů, takže nemám mnoho času, ale až přiletí modrý pták odejdeme čtyři... Jak to můžete vědět??? Vím to, protože v to věřím...Aha???Já vám každopádně chci moc poděkovat za milé přijetí... A pokud budete někdy v budoucnu uvažovat o transformaci psychiatrické péče, zamyslete se nad tím, že pro další práci je nezbytné vědět, co se děje na kuřárně. Jsou dva způsoby jak tyto informace získáte, etický a neetický - kamery a odposlechy... Já osobně bych využil studenty posledního ročníku lékařské fakulty, kteří se rozhodli věnovat psychiatrii a využil je jako insidery... A myslím, že výsledky by byly ve prospěch všech.To je zajímavý názor, a více méně by se s ním dalo souhlasit...Stačili mi pouhé dva dny na zásadní změny v myšlení těch co jsem si vybral...A copak jste změnil tak zásadního??? Smála se...Zatím nic moc pochopitelně, ale do čtvrteční primářské vizity mám ještě dost času... Pak jsme debatovali o všem možném a nemožné... Už půjdu. Na památku vám tu nechám nový Davidův obrázek... A vytáhl jsem z kapsičky složenou A čtyřku... Zvědavě ji rozložila................. .................... ......... Jak jste to dokázal??? Já už mu týdny nosím omalovánky a kupuju mu pastelky...

No tak vidíte jaký máte lví podíl, já bych mu pastelky jít koupit nemohl...Mějte se zatím krásně. Počkejte!!!Promiňte, ale už bych raději šel...

TO BE CONTINUED




Velké díky za vaši přízeň a podporu, sledovat Můj příběh můžete i na Facebooku a Instagramu a tam také interaktivně komunikovat. Jsem tady pro vás... ADAM LEWENSTEIN
                          @skrzeploty
                       Skrze ploty Blog
Velké díky patří všem, kteří ze všech stran A4 přispěchali na pomoc...
© Adam Lewenstein 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky